BU KONSERDE VAR MIYDIN

18.3.12

Ahmet Can Tekin & 80 KALİBRE & Cem Tekin

16 Mart akşamı Pulp'ta Ahmet Can Tekin & 80 KALİBRE & Cem Tekin gecesi vardı.





Pulp'ın bu yeni halini bahaneyle ilk kez görmüş oldum ve şoka girdim. Pulp el değiştirmiş. O alternatif, herkese hitap eden, sıcacık enerjisi olan Pulp gitmiş. Yerine soğuk, beton, inşaat gibi görünen bir mekan gelmiş.
21:30 gibi sahneye bir grup çıktı. Fakat grubu tanıyamadım. Dur bakıyım şu eğlenenler kesin bilir, diyerek bir kaç kişiye sordum ama kimse grubun adını bilemedi. En sonunda bilen biri çıktı. Sahnede ki grup Power Stage. 3-4 şarkı söyleyip sahneyi 80 Kalibre'ye bıraktılar.

80 Kalibre mi!
İyi müzik kötü müzik olduğu şak diye anlaşılıyor. Ben anladım :) 80 Kalibre'yi çok sevdim. Vokalde, sahne de film kahramanı gibi duran Hidayet Can Özcan vardı. Sahne ışıkları bir adama bu kadar mı yakışır :) Bas gitar ve aynı zamanda geri vokalde Özgürcan Köksal vardı. Böylesi geri vokale, ilk kez şahit oldum desem yeridir. Hatta bir ara 80 Kalibre, 2 vokalden oluşuyor sandım :) Gitarda Selim Işık, davulda Serkan Bilsel vardı.
Türkçe sözlü şarkılarında, ağızlarından çıkan her kelimeyi anladım. Neden bunu yazıyorum çünkü ne dediklerini anlayamadığım o kadar çok grup var ki.


80 Kalibre'nin konserde edindiğim albümü çok başarılı. İçinde; Bitmeyen Gösteri, Ölüm ve Kayıp isimli 3 şarkıları var. Ayrıca eğitim bölümünde, anlatımlı video, şarkılarının guitar pro 5 tabları, vokalsiz ve leadsiz kayıtlar mevcut. Bir diğer bölüm olan ekstraların içinde, albüm maceraları videoları, duvar kağıtları, reaper deneme sürümü bulunmaktadır.
Konserden ayrılmak zorunda olduğum için Cem Tekin'i dinleyemedim. Ahmet Can Tekin'i ise, organizasyonla uğraştığı için pek bir yoğundu. Sağ olsun bizi güzel de ağırladı. Kendisini dinleyemesem de bir başka zaman dinleyeceğimden eminim :) 
Konserin dinleyicisi, o akşam heyecanlarını gizleyemedi. Belli ki böyle bir etkinlik oldukça çok özlenmiş.




Her yer siyah olduğundan, sevgili cep telefonumun çektiği kötü fotoğraflarını da koydum :)
Fotoğraflar tanınmayacak halde oldukları için;
80 Kalibre olduğunu belirteyim :)


   Benden sonra da güzel bir gece olduğundan çok eminim. 
Ahmet Can Tekin'e teşekkürlerimi buradan da belirteyim.
 Böyle güzel gecelerin tekrarlanmasını umuyorum. 

                     Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder