BU KONSERDE VAR MIYDIN

18.3.12

Alexandra Stan

16 Mart gecesi Club IQ 'da Rumen asıllı şarkıcı Alexandra Stan vardı. Orada bulunmamın sebebi bir nevi iş amaçlı olmasına rağmen size bu geceden bahsetmek istedim. Alexandra mekana gelmeden önce Beyaz Show'a çıktı. Alexandra'yı bekleyen hayranları, mekanda Beyaz Show'u da izleme şansını da buldular.
Mekan oldukça kalabalıktı. Dinleyiciler Alenxandra'yı sabırsızlıkla bekledi ve nihayet Alexandra ve saksafoncusu sahneye sahneye çıktı. Gece de 5 şarkı söyledi.




Mekanda sahne şovları da oldu. Sahnenin sağında ve solunda dansçılar Alexandra'ya eşlik ettiler. Alexandra hayranları umarım bir tek bana garip gelmiştir. Muhtemelen de öyledir. Sahnenin önüne, insanları iterek şuursuzca gelmeleri ve ilginç soruları ile beni şaşırttılar. Alkolün, herkese iyi gelmediğini bir kez daha anlamış oldum.
Alexandra, sahnesinde playback yaptı. Yoksa bana mı öyle geldi demek isterdim. Sahne de en şık duran ise, henüz ismini bulamadığım saksafoncu arkadaş oldu.
İşin özü, geceden pek hoşnut olmadım. Sahne sonunda hemen hemen herkes, Alexandra'yı görmek için kulis önünde toplandılar. Bu gerçekten de kötü bir görüntüydü. Sanatçının dinleyici kitlesi bir çok şeyi yansıtır. Benim fikrim böyledir.
Alexandra'nın şarkılarına ise, sadece kulak aşinalığım vardı. Sevenlerine saygılarımı sunarım.

                                                                   Konser sever olmanız dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder