BU KONSERDE VAR MIYDIN

10.3.12

Antre

Dün gece Factory'de Antre gecesi vardı.
Mekanda 23 sularında bulundum. Antre'den önce Furkan Akdoğan akustik performansıyla sahne aldı.
Saat artık 1'i bulmuştu ve nihayet Antre sahneye çıktı. Antre'yi ilk kez canlı dinledim. İsmet Tümer'in sevdiğim sesi haricinde, gözlerini kapatarak şarkıları söylemesi dikkatimi çekti. Bunu mu derler, "şarkıyı gerçekten de yaşıyor". O kadarını ona sormadan bilemem ama gözleri kapalı şarkı söyleyen biri hiçte fena gözükmüyordu :) Grubun gitaristi Can Hız, en çok beni eğlendiren oldu. Sabitlenip çaldığına hiç şahit olmadım. Bir sağda bir solda hop havada yerde derken, enerjisi dinleyenlere oldukça fazla geçti. Bas gitarda benim de Sınır grubundan tanıdığım Ferit Keser vardı. Ferit, şahsına münhasır bir arkadaş olduğundan onun ne kadar başarılı olduğunu anlatmam çok uzun sürebilir :) Davulda ise çok sevdiğim ve şimdilerde malesef grubun dağıldığını bildiğim Buz grubundan Tercan Şener vardı. Tercan grubun babası gibi durmuyor mu gerçekten :) İyi varsın Tercan abi :)




Özenle seçilmiş cover şarkıların yanı sıra Antre, kendi bestelerini çaldı. Antre, "sadece söyleyip giderim arkadaş", diyen gruplardan biri asla değil. Şarkılarını dinleyicileriyle söyleyen, aynı anda dans eden ve iletişime geçen nadir gruplardan. İsmet, bir çok kez dinleyicilerin yanına inerek mikrofonun kablosunun yettiği yere kadar ulaşarak şarkılarını söyledi. Merak etmeyen kimse İsmet'i bu durum karşısında parçalamadı :) Yani dün gece öyle bir konser oldu ki, shot tekilalar bile eşlik etti :)
Konser boyunca memnun kalmadığım tek şey, midenin değil de yerlerin içtiği tekilalar oldu :)
9 Mart Antre konserinden minik bir performans paylaşıyorum. Yetmeyecek biliyorum ama artık Antre konserine bizzat gidip o atmosferi yaşarsınız.

                                                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder