BU KONSERDE VAR MIYDIN

30.3.12

Cem Adrian

29 Mart akşamı Jolly Joker Balans'ta Cem Adrian terapisi vardı. Konser söylendiği saat olan 22:30'da başladı. Mekanda boğucu olmayan bir kalabalık hakimdi. Hatta diyebilirim ki, gittiğim en hoş Cem Adrian konseriydi. Piyanoda Sezgin Alkan, masum duruşunun eseri olan büyülü parmaklarından huzurlu sesler çıkartırken, Cem Adrian ise bu seslere ışık katarak dinleyicilerine terapi yaptı. Böyle güzel bir uyum, insana ancak bu kadar huzur katabilirdi. 




Konseri mekanın arkada ki bar bölümünde izledim. Çünkü yalnız kalmam gerekti. En sakin sayılabilecek yeri gözüme kestirmiştim. Sadece son 2 şarkı da sahne önüne geçtim ki, berbat fotoğraf çeken telefonuma hatıra bırakmak gerekti.
Her şarkı da ayrı bir tedavi görüyordum. Evet, benim için Cem Adrian kesinlikle terapi. Hissettirdiklerini şöyle ifade edebilirim; şarkı başlar ve benim ruhuma inceden inceye işler. Sonra kanıma karışır. Sakince gezinir. Gezinirken canımı acıtmaya başlar. Minik minik iğneler saplanır gözlerime. Ağlarım. Çok ya da az, sesli ya da sessizce ama ağlarım. Şarkı biter. Şarkının bana yaşattığı her şey geride kalır. İyi gelir bana bu sesler. Şimdi ise sıradaki şarkı....
Böyledir Cem Adrian bende. Şifa gibi.
Daha fazla uzatırsam, tüm hüzünlerimle tanışmış olacaksınız. Göğsüme bastılar dün akşam. Sabah göz kapaklarımı zor açtım. Ağlamak arınmaktır.
Bir kez daha, yalnız da ayağa kalkabildiğimi hatırlamış oldum.
Cem Adrian, hayatım için seçilmiş bir insan. Huzurunuz da varlığı adına, yaratıcıya  teşekkür ediyorum.

                                                             Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder