BU KONSERDE VAR MIYDIN

6.3.12

Konser sever

Ah şu kızlar yok mu kızlar, keskin zekaları çözüm arayışları. El ele verdim mi bir yumruk olur ki kafa göz dağıtacak cinsten.

Günlerden bir akşam ki, sarımsaksız yoğurtlu mantının yanına, çeşitli aromalarla votka yudumlanan Ramadan konseri öncesi, kızlarla derin kurtarma planları olan muhabbete dalarız. Önce şu boğazımda düğümlenen yoğurdu sorguluyorum. 
-Neden sarımsaksız arkadaşım? 
-Malum konser var, "hoh" diye soluğumuz sarımsak kokmamalı. 
Ama benim içimde kaldı. Artık bir daha ki mantım kesinlikle sarımsaklı olacak.
Bunu yazmasaydım durumun önemini anlatamazdım. O kadar önemli ki konserler, yaşam fonksiyonlarımızı bile etkiliyor :) 
Konser saati hala gelmiyor. ipod'tan dinlenmeyen şarkı kalmadı. Kafalar da sevdi bu durumu. Sokakta hanım, kafa kağıdında kız, evrensel olarak kadın denilen arkadaşlarımdan sarı ve pembe o akşam benim iş hayatımı sorgular oldular. 
Yaptığım iş bana yetmezmiş. Aslında ben basın danışmanlığı, menejerlik gibi müzikle alakalı bir iş yapmalıymışım. Hmmm, o an tekrar düşündüm de, "haklısınız" deyiverdim. Yazmayı ne kadar çok sevdiğimi bilen pembe, benim hemen bir blog açmam gerektiğini söyledi.
 Yaş 25 olmuş ve ben 13 yaşımdan beri konserlere gittiğim söylenirse bu durumda kızlar haklı. Şimdi 13 yaşımdan beri gittiğim konserleri sil baştan yazacak değilim tabi ki :) Gide gele bir çok izlenim sahibi oldum.  Yaptığım yorumlara bazı müzisyenler bile değer verdi. Hal böyleyken, kafamın içindeki gidilmiş konserleri de harmanlayıp gidilecek konserlerle bütünleştirmeye karar verdim. 
Kaçırdım bak bu konseri de, gidemedim edemedim dur bir Ezgi'den okuyayım da demeyin, çünkü ben herkese ayrı ayrı hitap edecek gibi her tarz konsere de gidemem. Böylelikle önüne gelen benim yazılarımı okuyamaz bunu da açıkça belirteyim. Sonra yok efendim bu kız nasıl konser yazıyor falan demeyin. Aradığınız her konseri yazılarımda bulacak değilsiniz. Bunun bir çok sebebi var. En basitinden her konsere gidecek olsaydım buna ne param yeterdi, ne vaktim, ne de bedenim dayanırdı. 
Gerekli açıklamamı da yaptığıma göre, bundan sonra gittiğim konserlerle bir alakanız olduğunu düşünüyorsanız  fikirlerimi, yaşadıklarımı, fotoğrafları, mekanın atmosferini, hayranları yani konserde ne dikkatimi çektiyse yazılarımda bulabilirsiniz. 
Gittiğim konserleri konserve gibi hafızamda tutarak bir konser sever halinde okuyup yeme vakti gelmiştir. Ben hazırım umarım sizi de hazırlamışımdır :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder