BU KONSERDE VAR MIYDIN

18.4.12

4x4 / Dört X Dört :)

18 Nisan Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde 4x4 konseri vardı. Resmen koşa koşa hatta ayağımdaki ayakkabılar yüzünden kaya kaya gittim :) 4X4'e giden her yol mübahtır efendim :)




Mekan yavaş yavaş kalabalıklaşan bir hal aldı. Konsere, Redd grubundan Doğan Duru ve aynı zaman da hemen hemen her konserlerinde 4x4'ü yalnız bırakmayan Cenk Han Alkaya eşlik etti.
4X4'ü en çok Beyoğlu Hayal'de dinlemeyi seviyorum. İki kere Kadıköy Shaft'ta dinledim fakat Hayal  Kahvesi'nde ki gibi kendimden geçemedim. Bunun sebebi tamamen benim. Çünkü ben 4x4 dinleyicisiyim. Bar programı yapan bir grup dinlemek istesem, her zaman Shaft'ta ki programlarında olurdum fakat ben çokça 4x4 albüm şarkılarını dinlemekten keyif alıyorum. Durum böyle olunca da Hayal Kahvesi'nde ki 4x4 konseri hemencecik bitiveriyor gibi geliyor.
Ben kesinlikle 4x4'ün evine misafir oluyorum. Abartı asla yok! Her dinlemeye gidişimde benim onlara karşı tüm hissettiklerimi, onlarda bana hissediyor. Benim onları güzel görmem, onların beni güzel görmesinin tek sebebi birbirimize yansıttıklarımızdır.
Hatırlıyorum; 4x4'ü ilk dinlemeye gittiğim ilk zamanlarda, yüzüm tanıdık olmadığından, bana bir nevi "uzaylı"ymışım gibi baktıklarını :) Ve ben; Deniz'in sesinin yansıdığı gözlerinden, Burak'ın parmaklarının yansıdığı bakışlarından, Alp'in hızlıca dolanan parmaklarının yansıdığı gözlerinden ve Arbak'ın tüm bedeninden yansıdığı gözlerinden heyecan alıyorum. Kelime oyunu yapmadım. Aksine o kadar az oldu ki 4x4'ü ifade etmenin kelime sayısı!
Zaman geçtikçe, 4x4'ten aldığım muhteşem iletişim sayesinde hayatımda yer ettiler. Samimiyetleri, sohbetleri öyle gerçek ki, inanın buna ve bu bana özel bir şey değil. Onlara misafir giden her dinleyicileri için bu durum böyle. Buradan da o kadar belli ki, insanın kendi dinleyicisi zarar vermez. Kollarını açtığında sadece sevgi verir. Ve en derin müzisyenlikte böyle başlar. Onları kırk yıldır tanıyor gibi anlatamayacağım şekilde sevmemin haricinde, yine anlatmayı beceremeyeceğim müzik üstadlıkları var. Bunu bilen bilir zaten diyerek susmayı tercih ediyorum :)
Ne yazsam da buraya sığmayacağından bir diğer 4x4 konseri duyduğunuzda muhakkak gidip izlemeniz gerekir. Hiç mi tanışmadınız, rica edip yanlarına gittiğinizde sizi çok eskilerden tanıyor gibi kucaklayacaklarından emin olabilirsiniz. Çünkü 4x4, dinleyicisinin gözünden anlar ;)
4X4'e, şimdiye kadar bana ve dinleyicilerine yapmış oldukları birbirinden başarılı şarkılardan oluşan Evet ve Hayır albümleri için ve güzel görmeyi bilen gözleri için çok büyük teşekkürlerimi iletiyorum. İyi ki varsınız. İyi ki bir farkınız var.
Bu arada 4x4'ün dinleyicisi olmamdan başka hiç bir sıfatım yoktur. Yazılanların bu kadar duygusal yönde olduğuna aldanmayın çünkü ben, bir konserin sadece şarkıları ezberleyip sahneye çıkmaktan bir farkı olduğunu düşünenlerdenim.
Fotoğraflarıma laf atmayın ışıktan yoksun bir telefonla çekilmiştir. Hem nasılsa siz bizzat 4x4 konserine gidip yakından görmüş olacaksınız :)

                                                       Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder