BU KONSERDE VAR MIYDIN

7.4.12

Athena

6 Nisan Cuma gece yarısı Bronx Pi'de Athena heyecanı vardı. Biletlerin hızla tükenmiş olduğu bu konserde mekan tıka basa doluydu. Athena dinleyicileri, saatler süren bekleyişin ardından Athena'nın sahneye çıkmasıyla eğlenmeye başladılar.
                                                       

 Repertuvarlarını çok beğendiğim bu konserde Athena, her  zaman ki samimiyetiyle dinleyicileri ile arasındaki iletişimlerini asla koparmadılar.


Rahat rahat dans etmeyi eğlenmeyi seven biri olduğumdan sahneye yakın yerde durarak dans alanımı kısıtlamasaydım konser benim adıma daha verimli geçebilirdi :) Kendi eksenim etrafında döndüm durdum. O kadar kalabalık bir konserdi gerisini siz düşünün artık.








Konserde kalabalık sebebi ile bazı problemlere şahit oldum ama tabi bunu buraya yazmıyorum. Dinleyici bir gün olgunlaştığında halledilebilecek olan problemlerdi.





Konseri yan fotoğrafta gördüğünüz üzere, sahnenin yan tarafında izlemiş olmanın en güzel artısı da Ali Can Tezer'i daha iyi görebilmemdi. Bende bol bol bunun keyfine vardım.





Hatta bununla yetinmeyip bakın neye sahip oldum :) Bir Ali Can Tezer havlusudur. Konserin kıpır kıpır geçmesi Athena dinleyicilerine heyecan kattıktan sonra bu güzel gecenin sonuna gelinmişti. En kısa zamanda yeni bir Athena konserini bekleyerek konserin sonunu gördük.


Sevgili Ali Can Tezer'le size tekrar görüşmek üzere diliyoruz :)

                                                Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder