BU KONSERDE VAR MIYDIN

15.4.12

Gece

14 Nisan akşamı İstanbul Live'da Gece konseri vardı. Mekan kalabalık olmasına rağmen ferahtı. Bu benim için çok önemlidir. Bazı mekanlar ne kadar büyük olsa bile düzensiz olduklarından dinleyiciler konseri ya sıkış sıkış izler ya da sahneyi hiç göremezler.
Gece sahneye çıktığında her yerden görünüyordu. Bu benim keyiflerimden biriydi. Seçtikleri güzel repertuvarla dinleyenlerini eğlendirdiler.



Geçen ay gittiğim Gece konserinde, Gece'nin dinleyicileri ile olan iletişimini hiç beğenmemiştim. Yani bir iletişimi yoktu ki! Sadece grubun davulcusu Eren dinleyicileriyle göz teması kurarak pozitif enerji yüklüyordu. Can, Erdem ve Gökçe sanki zorla sahneye çıkartılmış gibi suratları beş karış çalıp durmuşlardı. 14 Nisan konserinde bu durum az da olsa değişmiş gibiydi.
Grupta anlayamadığım bir soğukluk var. Sanki anlaşmalarında, "zorunlu" sergileyecekleri davranışlar mevcuttu. O kadar konsere gittim, o kadar müzisyenle sohbet ettim ama ben hiç bu kadar gereksiz soğuk imaja bürünen grup görmedim. Gece'yi çok severim falan ama dinleyicilerinden bu kadar uzak ve resmi olmaları çok kötü. Örneğin gruba; " bize internetten ulaşabilirsiniz" cümlesi ezberletilmiş. Oysaki internette gruba ulaşmanız asla mümkün değildir. Sony şirketinin ablukasına girmiş zar zor nefes alıp özgür olamayan bir grup olmuştur Gece. Malesef ki bu böyle. Geçen ay ki bahsettiğim konserin kulisinde grupla olan muhabbetimizi saygısızca bölen bir ekip mevcuttu. Bu konserde ise durum pek farklı olmadı. Kapıya birileri koyup hesapta kimseyi kulise almıyorlar. Tabi ki kuzen, kanka, eş, dost haricinde...
Bu yapılan ve yapılmaya devam edileceğini tahmin ettiğim üslupten sonra fikirlerim yavaşça şekil almaya başlıyor. Ne diyelim yolları açık olsun...
Kulis meraklısı değilim olsam bile bu da çok normal. Amaç tamamen klip içindi. Muhtaç olmamak adına niyetimi kirletmem.

Gece konseri iyiydi hoştu efendim. Gidin izleyin siz yine de. Çünkü grubun hiç bir şeyden haberi yok!











                                                Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder