BU KONSERDE VAR MIYDIN

13.4.12

Gökçe

13 Nisan gecesi Clinic Live sahnesinde Gökçe vardı. Gökçe'nin ekibini çok sevdim. Enerjiler çok iyiydi. Gökçe'nin bu ilk konserine gidişim oldu. Dinleyicileriyle iletişimi oldukça kuvvetli. Her birinin neredeyse tek tek gözlerinin içine bakıyor.




Malesef ki mekanda bize gelen ses kötüydü. Gökçe'nin ne söylediğini anlamamakla beraber, ara ara ötmeler, çınlamalar geliyordu. Sesle ilgilenen arkadaş yaktın dün gece Gökçe hayranlarını. Böyle yazıyorum ama tabi ki bu durumdan rahatsız olmayanlarda olmuştur. İşte onlar tam bir Gökçe hayranı olanlar :)
Şöyle bir etrafa baktım da, Gökçe'nin her modelden bir dinleyicisi hakim. Kapıdan içeri girdiğimde ne rock konserinde hissettim kendimi ne de pop konserinde.
Her şeye rağmen Gökçe'nin bitmeyen pozitif enerjisinin hatırına sesle ilgilene-meye-n arkadaşa ya da mekanın ses sistemine hiç kızmadım.

Gökçe ve ekibinin ellerine ağzına sağlık...


                                           Bu kareyi de çok sevdim...

                                                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder