BU KONSERDE VAR MIYDIN

9.5.12

Athena Bahar Şenliğinde

8 Mayıs itibarıyla, İstanbul Üniversitesi Avcılar kampüsünde bahar şenlikleri başladı. Şenlik alanına sadece Athena konseri için gitmemiz şenliğin bütünlük amacını bozmuş olsa da, olsun biz çok eğlendik :)
Havai fişek gösterisinden sonra saat 21:10 gibi sahneye Athena çıktı. Kampüsün konser alanı çok kalabalıktı. Açık havada, alan genişliği olan mekanlarda Athena konseri her zaman daha da güzel geçer. Nedeni ise benim için çok belli. Rahatça eğlenip dans edebiliyorum :)
2007 İstanbul Üniversitesi radyo televizyon bölümünden mezun olmam da, bir yandan anılarımı aklıma getirdi. Kaç şenlik yaşadık o kampüste ve dahası. Ağaçlar bile büyümüştü onlara şaştım durdum :)
Athena, sahneye saat 23 gibi veda etmişken, kalabalığa dayanamayıp üstüne 4-5 şarkı daha söyleyerek konseri 23:30 gibi bitirdiler. Çokta iyi yaptılar. Athena'nın bu samimiyetini çok seviyorum. Dinleyenleri ile arasında iletişim öyle kuvvetli ki, kalabalığın her köşesine sesleri, enerjileri ulaşabiliyor.
Elimde geceye ait fotoğraf bulunmadığından yaklaşık 1 yıl önce gittiğim Santral konserinden fotoğraf koyuyorum ki yazı şenlensin :)






12 Mayıs'a kadar sürecek olan konser programı
9 Mayıs Çarşamba : Ogün Sanlısoy ve Mustafa Ceceli
10 Mayıs Perşembe : Kolpa ve Atiye
11 Mayıs Cuma : Akçay Karaazmak ve Kubat
12 Mayıs Cumartesi : Aydilge ve Duman

Şenlik fotoğrafları internete düşmüşken bende yazıya ekliyorum. http://www.manekinekophoto.com/ çekenin ellerine sağlık.







                                                            Konser sever olmanız dileğiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder