BU KONSERDE VAR MIYDIN

7.5.12

Ayşe Ertuğrul

Roxy'de 3 Mayıs akşamı Ayşe Ertuğrul, solo albüm öncesinde çıkardığı "Nasıl" isimli single'ı ve video klibi ile dinleyicileriyle lansmanda buluştu.
Aradan günler geçmesine rağmen utanmadan bugün yayınlamış olmam ise, lansman da malesef pek fazla bulunamayıp bir kaç kelime ile vaktinizi almamaktı. Pekte saygılıyımdır :) Fakat, Fırat Özmüş'ün lansman akşamında çekmiş olduğu güzel fotoğrafları görünce, en azından konserde durabildiğim kadarını yazmam gerek dedim. Zaten bu yazının en önemli tarafı Ayşe Ertuğrul'un konser fotoğrafları olacak :)
Mekanda hoş bir kalabalık vardı. Ayşe'nin dinleyicileri belli ki onu yeni keşfetmiş değildi. Pin-Up grubunun vokali olarak akıllara kazınmıştı.
Ayşe Ertuğrul'a davulda Ozan İnam, bas gitarda Halil Nalca, gitarda Özgün Akay eşlik ediyor. Söz ve müziği Ayşe Ertuğrul'a ait olan Nasıl şarkısının prodüksiyonu Ozan İnam ve Ozan Yılmaz'a ait. 
Bu arada benim bitmek bilmeyen Ozan Yılmaz sevgim ise lansmanda hüsranla sonuçlandı. Sahnede duran başı boş klavyeye Ozan Yılmaz'ın geçeceği hayalini kurdum durdum. Oysaki sadece "Nasıl" şarkısına kayıtlarda eşlik etmiş ( ya da ben böyle anladım). Bunu bizzat kendisinden duyarak hayallerimi söndürdüm :) Klavye meğerse Ayşe Ertuğrul'u bekliyormuş.

"Nasıl" single'ında emeği geçen herkesi kutlarım ve umarım lütfen devamı gelir.
Lansmandan ayrıldığımda Ayşe Ertuğrul sahnesine konuk sanatçı olarak Aylin Aslım katılmış. 

Gidemedim diyenler için ise önümüzde daha bir çok Ayşe Ertuğrul konserleri sizleri bekleyecek. Onları bari kaçırmayın :)
Lansmandan kalan Fırat Özmüş imzalı diğer fotoğraflarla sizleri selamlıyorum. Ellerine sağlık Fırat Özmüş.
Ayşe Ertuğrul konserine ait daha çok fotoğraf görmek için adresini http://konsersever.blogspot.com/ ziyaret ederek Ayşe Ertuğrul albümüne bakabilirsiniz.

Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder