BU KONSERDE VAR MIYDIN

7.7.12

GoldFest & 6 Temmuz

6 Temmuz'da Parkorman'da gerçekleştirilen Tuborg Gold Fest'in ikinci gününe saat 19'dan sonra katılabildim. Parkorman'a girerken arkadaşlarımın bir kısmının bazı sebeplerden dolayı festivale gelmekten vazgeçmesi keyfimi kaçırdı. Alan oldukça çok kalabalıktı. Sahnede Şebnem Ferah vardı. Öncesinde Apocalyptica'yı kaçırmış olmanın sinirini yaşarken bir de arkadaşlarımın içeriye girememesi keyfimi tamamen yok etmişti.
 Şebnem Ferah her zaman ki gibi sahnede oldukça iddialıydı. Konserin son şarkısı Fırtına oldu. Ama nasıl oldu, bir de o atmosferi yaşayanlara sorun! Sahneden şarkının ritimlerine göre gökyüzüne doğru ateşler mi atılmadı, sahne dumana mı boğulmadı ah ah! Bir de Şebnem'in muhteşem sesi, Fırtına'yı bir başka güzel kıldı.
Dedikodulara göre Şebnem sahneden erken inmiş. Hatta Apocalyptica'da sahneden erken inmiş. Böylece bir muhteşem Şebnem Ferah sahnesi daha bitmiş oldu.







Alan artık adım atamayacak kadar kalabalık hal aldı. Dinleyiciler en öne geçmek için sinsice ilerlediği vakitlerde, Parkorman Gold Fest sahnesinde saat 21:30 civarında yerini Guns N' Roses aldı.

Guns N' Roses 'un şarkılarına çılgınca eşlik eden hayranlarının keyfine diyecek yoktu. Bense sadece izliyordum :) Hep içimden keşke diğer arkadaşlarımda gelebilseydi diye yakınmaktan konser bana neredeyse 5 saat sürdü gibi geldi! Tüm bu üzüntümü bırakıp Guns N' Roses'un Parkorman'a yaydığı pozitif ve profesyonel enerjisini ağzım açık izledim. Bu görsellik ve sahnede ki performans yetenekle mi maddiyatla mı neyle alakalıydı da bizim ülkemizde parmakla sayılacak kadar az böylesi performansa sahiptik. Bende istiyorum Türkiye'den de bir grup çıksın da turnelere gitsin ve binlerce dinleyenleri olsun. Böylesi her organizasyonda tek dileğim hep bu oluyor.
Guns N' Roses'un son şarkılarını alandan uzaklaşarak dinledik. Gold Fest'te olanlar, dün gecenin unutulmayacak konserlerinden birini yaşadığına eminim.














Hafızalarınıza iyi bakın bu konserler silinmemesi gerekenlerdendi.

                                                        Konser sever olmanız dileğiyle.
                     
Şunu da belirtmek istedim ki 7 Temmuz Gold Fest'te bulunamayacağım. Bazı sebeplerim yüzünden gitmeme kararı aldım ve pişman da olmayacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder