BU KONSERDE VAR MIYDIN

4.7.12

GoldFest & 4 Temmuz


4 Temmuz'da Parkorman'da gerçekleştirilen Tuborg Gold Fest'in ilk gününe saat 18'den sonra eşlik edebildim. Festival alanını pek fazla kalabalık değildi. Tabi bunun hafta içi olması en büyük sebepti. Belki de tek sebep :)
Sahnede Redd vardı. Redd'ten önce benim kaçırdıklarım ise; Aylin Aslım, Heaven Shall Burn, Erdem Yener, Planeur ve Gürcan Ersoy oldu.
Redd sıcağa ve sahnede ses problemlerine rağmen enerjisini hiç kaybetmedi. Zaten dinleyicileri de bu durumu önemsemeden şarkılara eşlik etti. Redd grubunun vokali Doğan, festivalde ses düzeni ile ilgili problemi; setupların gruplara göre sürekli değişmesine bağlayarak bu yüzden festival konserlerinden hoşlanmadığını da belirtti.






Saat 19:20 'de Pentagram sahnede yerini aldı. Dinleyicilerinin Pentagram'ı ne kadar çok özledikleri konser alanının kalabalıklaşmasından belliydi.
Yalnız ne kötü ki sahnede yine ses problemi vardı. Kolonlarda cızırtılar, mikrofondan ses gelmemesi gibi problemlerle bile Pentagram yinede Parkorman'ı aldı götürdü. Yeni albümden şarkılarla ve klasikleşen Bir şarkısıyla sahnelerini sonlandırdılar.

7 bin kişinin olduğu söylenen Tuborg Gold Fest'te sahneyi 21:30'da Evanescence aldı. Renkli sahne ışıkları gibi Amy Lee'de rengarenk kumaş aksesuarla siyah fonlu elbisesine canlılık katmıştı. Peki ya o vücutta ki sarı simler! Yakışmıştı yakışmış. Amy'yi öyle görünce aklıma Nil Karaibrahimgil kostümleri geldi :)
Evanescence sahnesini olmazsa olmaz Amy piyanosuyla doldurdu. Ve sahnede beni en çok etkileyen ise bas gitarist Tim McCord oldu. Gözüm sürekli ona kayıyor inanın zor toplayıp sahnenin tamamını izleyebildim. Nasılsa grubu baştan sona kadar tanıtmama hiç gerek yok :)
22:30'da Evanescence Bring Me To Life ile teşekkür edip sahneden indi. İnsan bu anı 40 kerede yaşasa yine de böyle akıl karıştırıcı sorulara hep maruz kalır. Bir kaç kişinin alandan ayrıldığını gördüm. Bazıları ise erkenden bitti daha kalmalıydı diyerek benim gibi şok oldu. Arkadaşım ise bizi kesin sevmedi böyle dinleyicimi olur dedi ve çıkmayacak bir daha dedi. Bu konuda haklıydı da. Evanescence'nin hayranları hiç hayalimdeki gibi değildi. Tamam ben hayranlarından biri değilim ama çevreme baktım hiç abartı bir dinleyici kitlesi yoktu. O zaman çok çok efendiymiş kardeşim hayranlar diyerek sustuk :) Derken Amy piyanosunun başına geçti.

Evanescence son olarak ise, My Immortal ile sahneye ve İstanbul'a veda etti.


Tuborg Gold Fest'in benim izlediğim kadarı ile ilk günü organizasyon olarak gayet temiz ve düzenli geçti. Emeği geçen herkese teşekkürlerimi buradan da belirtirim. 6 Temmuz'da görüşmek üzere.

                                             Konser sever olmanız dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder