BU KONSERDE VAR MIYDIN

30.10.12

Enrique Iglesias İstanbul Konseri

  24 Ekim tarihli İstanbul Küçükçiftlik Park'ta gerçekleşen konserde, Enrique Iglesias tüm görkemiyle sahnesini 22:15 civarında aldı. Biletlerde ki kapı açılış saati 18 olduğu için olsa gerek, konser başlamadan önce dinleyicilerin hal ve hareketlerinden, konuşmalarından sıkıldıkları gayet belliydi. Ayakta durmanın verdiği bacak ağrısından yerlere, buldukları yükseltilere oturma çabaları Enrique sahneye çıkana kadar devam etti. Ben ve arkadaşlarım saat 20 gibi konser alanına girdiğimde sahnede Ozan Çolakoğlu vardı. Kimse de öyle gümbür gümbür eğlenmiyordu. Eğlenen en fazla 15 dakika dans edip sonra sıkılıyordu. O gece Küçükçiftlik'te soğuk bir enerji vardı. Konserin yaş ortalaması ise 13 yaştan başlıyordu. Tabi bu arkadaşlar velileri ile konsere eşlik ettiler.
   Enrique Iglesias benim orta okul yıllarımda başlayan bir heyecandır :) Bu da 2000'li yılların başları ile beraber lise yıllarımı da içine dahil etti. Oysa ki Enrique'nin sadece "Enrique" adlı albümü bende var. İşte o albümde ki tüm şarkılar da benim hatıralarımdır. Lisenin koridorlarında İngilizce hocalarımdan iltifat duymama sebep olan Enrique Iglesias benim için böyle özeldir :) Şimdilerde bol düeti bulunan Enrique'nin bu tarzını pek sevdiğim söylenemez. Sanki önceleri müzikleri, sözleri daha güzeldi. Bu yüzden ki konserde hep bildiğim "Enrique" albümünden şarkılar bekledim.
24 Ekim İstanbul Küçükçiftlik Park' ta gerçekleşen konserde "Enrique" albümünden söylediği şarkılar; Be With You,  Rhythm Divine, Bailamos ... bu kadarını hatırladım :) Tabi ki son hitleri de dahil olmak üzere diğer albümlerinden de şarkılar söyledi. Zaten yaş ortalamasının küçük olduğu konserde dinleyiciler en çokta o düet şarkılarda eğlendiler. Benim gibi Rhythm Divine'da dans eden olmadı desem yeridir. Usher ve Lil Wayne ile yaptığı "Dirty Dancer" şarkısında sahnenin bir ucundan bir ucuna koşan Enrique'nin performansını ağzım kulaklarımda izlerken, şarkı düet şarkısı olduğundan sahnenin arkasında ki led platformda Usher ve Lil Wayne'nin klip görselleri verildi. Ardından Pitbull ile olan düeti "I like it" ve "I like how it feels"şarkıları ile Iglesias Küçükçiftlik'i coşturdu. Tabi ki  "Tonight" şarkısını da bu coşkuya dahil.
 Konserin bir bölümünde 3'ünde de deri mont olan, bir tanesi İran'lı delikanlı (adam yazıcaktım onu da beğenmedim bunu da) dinleyicilerini sahneye çıkarttı. Sonra aldılar ellerine mikrofon ortalama 15-20 dakika şakalar güldürmeceler yaptılar. Hep beraber de bir şarkı söylediler tamamdır. Bu da öyle geçti...

Ana sahneden, yani vip (pahalı) alan dışı yerden saha içi dediğimiz yere uzanan sahne platformu yapmışlar. İşte konserin sonlarına doğru uzun bacak Enrique, o yolun sonuna geldi ve çığlıklar ve "Hero" şarkısı çaldı. Amanın bu ne büyük bir romantiklik. Sahneye de bir kız çocuğu çıkartmasın mı! Sarılıp dans edip birbirlerini öpmesinler mi aman aman ortalık yıkıldı. Dedikodular kaynadı. "Kız çok çirkin - Beni çıkartmalıydı -  Ay pes onu nasıl öptü - Beni alsaydı ben ona neler neler verirdim ..." gibi.
"Hero" bitti. Sonra "Thank you İstanbul" duyduk. Bekliyoruz biz. Saatler henüz 23:15 daha 1 saat olmuş. Çıkması gerekir yani tekrar sahneye. Nedir o bis yapması gerekir.  Küçük misafirler ailelerinle yavaş yavaş alanı boşaltıyor. Daha bitmemiştir yok artık canım düşüncesiyle bekliyoruz biz hala. Sahne ışıkları söndü. Biz 20 dakika kadar boş yere beklemişiz. Bitmiş yahu hayallerde ki Enrique Iglesias konseri.

İşin özü konserin enerjisi düşüktü. Benim alışık olmadığım bir dinleyici kitlesi vardı. Belki de dikkatimi bu yüzden çekmişlerdir. Enrique tabi ki sahnede iyiydi. Ekibinin ve kendisinin samimiyetini sevdim. Tek sevmediğim konserin kısa sürmesi ve "lap" diye bitmiş olması. Ama seviyorum seni güzel sesli Enrique Iglesias...

 Konserden bir şarkıyı sizler için çektim. Görüntü de Enrique belli olmasa da sesi ile konser ambiyansını yaşamanız için.


*Özrüm var. Bu kadar geç blog mu yazılır kardeşim dediniz. Dersiniz tabi. Fark ettiyseniz de uzun zamandır blog bile yazmıyorum. Hayata küstüm belki, belki sorunlarım var hiç yani ... Bunları düşündünüz mü? :) Gözlerinize sağlık okudunuz.

                                           Konser sever olmanız dileğiyle.
                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder