BU KONSERDE VAR MIYDIN

30.11.12

Barıştık Mı - Göstembil Project

29 Kasım Perşembe akşamı ikiye bölünmeyi ne de çok istedim. Bir kaç gün öncesinden başlayan Peyote' yi aramalarımı düşünüyorum da adamlara gına gelmiştir. Her görüşme de bana gayet sabırlı, doğru ve yardımcı bilgiler verdiler. O bilgi ise konser saatinin tam olarak yani gerçek anlamda kaçta başlayacağını bilmekti. "Konser saat 22' de başlayacak hanımefendi" cevabını aldıktan sonra rahatladım. Bunu defalarca öğrenmeye çalışmamın nedeni ise tabi ki bir başka konsere daha gidecek olmam. İşte böyle gecelerde benden bir tane daha olmasını talep ediyorum..

Barıştık Mı - Göstembil Project' i Peyote' de bu ikinci dinleyişim oldum. Yanımda ki arkadaşlarıma grup hakkında öyle şeyler söyledim ki bunu görev bildiler ve pür dikkat konseri izlediler. Şimdi aklıma geliyor da neler neler söyledim :) Öv öv bitiremedim..





Barıştık Mı, tek kişilik bir proje olarak başlayan ardından müzisyen dostlarının - ses yoldaşlarının- katkılarıyla grup formunda ve Göstembil Project alt başlığıyla devam eden bir oluşum olduğunu söyler. Barıştık Mı16. Roxy Müzik Günleri' nin birincisidir. Efes Pilsen One Love Festival' 11 ve 22. Akbank Caz Festivali' nde sahne aldı. Bunların haricinde bir çok mekanda yıllardır sahne alan Barıştık Mı - Göstembil Project' i takibe almanız çok rahat. Kendilerine ait web siteleri olmak üzere, Facebook ve Twitter üzerinden de sayfalarını bulabilirsiniz. http://www.baristikmi.com/ 
Barıştık Mı - Göstembil Project, O.Y.D.H.O.G.Y  isimli ilk maxi-single albümünü ise 2012 Mayıs ayında çıkarttı. Albüm isminin açıklamasını ise buraya yazmıyorum ki araştırmanıza bir sebep olsun :)

Nisan ayında gittiğim Barıştık Mı - Göstembil Project konserinde, bana yaşattıkları duyguların bir kısmını ifade edebildiğim kadar zaten bloga yazmıştım. Bu sefer hiç oralara dokunmadan usulca susuyorum arkadaş. Hoş, zaten Barıştık Mı için ne yazabiliyorum ki...  Kimyamı etkiledikleri gerçeğinin detaylarını bile yazamıyorum. O zaman ne diye yazıyorum ki ben! Hiç iş olsun işte... Bambaşka bir atmosfer... Bambaşka bir ses... Bambaşka bir müzik... Barıştık Mı - Göstembil Project konserine gitmediyseniz hatta dinlemediyseniz bile bir parçanız eksik demektir. Yazık etmeyin kendinize(!) Ruhunuz bu hediyeyi çok sevecek..
 Teşekkürler Barıştık Mı




Barıştık-Mı konserine ait fotoğrafları görmek için http://konsersever.blogspot.com/ adresini ziyaret ederek Barıştık-Mı Göstembil Project albümüne bakabilirsiniz.

                                                     Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder