BU KONSERDE VAR MIYDIN

25.11.12

CEM KILIÇ

24 Kasım Cumartesi gecesi benim adıma plansız başladı. Bir mekanda bir şeyler yudumlarken, aklıma Cem Kılıç' ın Cumartesi geceleri Mask Live' da sahne aldığı geldi. Saat epeyce ilerlemişti ama bir kere aklıma düştü hemen gitmeliydim. Daha önceden de Cem Kılıç' ı dinlememiştim. Gitmek iyi olacaktı.
Mask'a girdiğim de saat 2 olmuştu içerisi ise tıklım tıklım kalabalıktı. Şarkıları hep bir ağızdan eşlik ederek dans eden kalabalığın tamamı da eğlencenin doruklarındaydı.
Cem Kılıç' a, gitarda Uğur Akıncı, klavyede Cem Öğet, bas gitarda Emre Türkmen, davulda Osman Şeşbeş eşlik ediyordu.




Cem Kılıç' ın repertuarını çok sevdim. Her yeni başlayan şarkı da "ohoo bunu da mı çalıyorlar" diye diye mutluluktan çatladım :)  Athena, Duman, Sertap Erener gibi bir çok Türk rock ve pop şarkılarının coverları ile dinleyicilerini kendine eşlik ettiriyor. Cem Kılıç' ın 2007 yılından beri sahne almasının rahatlığı da belliydi. Gülen yüzü ve sesinin dinlediğim her şarkıya uyumu ile canlı canlı izlemeye değerdi. Sahne hakimiyeti çok iyi olan ekibi ise ayrı bir hayranlık bıraktı. Emre Türkmen, yıllar yılıdır ki keyifle dinlediğim bir müzisyendir. 2009 yılında Emre Türkmen'i solo konserinde de dinlemiştim. Vokalin olmadığı konserden de keyif aldığımın ilk kanıtı olmuştu. Ellerine, aklına, güzel yüreğine sağlık Emre. 

 İlk kez izlediğim Uğur Akıncı' dan ise gözlerimi alamadım. Kulağıma kulağıma çaldı o gitarı..    Bahsettiğim enerji budur işte. Elimi ayağımı dolandırdı. Tüm ekip, dinlemeye izlemeye doyulacak gibi değiller. 
Şarkıları ezbere ezbere söyleyip eğlendiğim Cem Kılıç gecesinde, kalpleri titreten usta sahneye çağrıldı. Benim ilk kez şahit olduğum bu özel konuk, en sevilen bestelerinden biri "Al Yazmalım" ile Cahit Berkay oldu. Cahit Berkay' ı burnumun dibinde izlemek unutulmayacak dakikalarıma neden oldu.
Cem Kılıç sahnesini sabaha karşı 5 gibi bitirdi. Bu saate kadar ise bir kez ara verdi. Çok keyif aldığım bir gece oldu. Cumartesi geceleri aklım, Mask' ta sahne alan Cem Kılıç' ta olacak. Yıllardır sahnesi olupta benim gibi bir türlü gidemediyseniz daha fazla bekletmeden Cem Kılıç'ı ve muhteşem ekibini dinlemeye gidin. Ben bu geceyi burada bırakmayacağımdan eminim :)




Ses kaydı kötü olsa bile hatıra olarak kalacak olan Cem Kılıç sahnesinden Cahit Berkay ile performansı.              
                        
 Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek " Cem Kılıç " albümüne bakabilirsiniz.


                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder