BU KONSERDE VAR MIYDIN

30.11.12

PEYK

29 Kasım Perşembe gecesi tüm telaşıyla devam etti. Günün bir diğer konseri ise Hayal Kahvesi' nde Peyk konseri oldu. İlk yarısına yetişemememiz çaresizliğime neden oldu. Kaç şarkı kaçırdım diye diye kafamı duvarlara vurasım geldi ama tuttular beni vurmadım yani.
Ah Peyk ahh.. Her şarkının tarifi bu kadar mı güzel olur. İrfan Alış, kesinlikle bir tanımı olan ses rengine sahip. O sert mizaçlı adamdan o ses nasıl çıkar diye artık şaşırmıyorum. Kulaklarıma dolu dolu gelen bir müzikleri var. Mekanın kalabalık oluşu bu sebepten işte. Bilen biliyor kimi, neyi dinleyeceğini.




Peyk' le beraber herkes ağız dolusu Piç şarkısını söyledi. Hafızalara kelimesi kelimesine kazınmış tüm Peyk şarkıları sırasıyla dinleyicileri mest etti. Oysa ki ben dramın dibine vururum derken kendimi zıplayıp coşarken buldum. O nasıl oldu şuan için kestiremiyorum ama düşünün artık Peyk, o derece anı doyasıya dinleyicisine geçiren müzisyenlerden oluşuyor. "Don Zaman Don" dedim. İnanın hiç bıkmazdım her bir şarkıyı tekrar tekrar dinlemeye.
Yetişemediğim için bu seferlik Peyk konseri bana pek bir kısa geldi. Aralık ayına bakacak olursak Peyk' in Hayal Kahvesi' nde tekrar bizimle buluşacak olması ise sevindirici haber oldu.


Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek "PEYK " albümüne bakabilirsiniz.


                          Konser sever olmanız dileğiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder