BU KONSERDE VAR MIYDIN

23.11.12

SINIR

Hayal'den bir konser daha...
Bistro Hayal Kahvesi, o bildiğimiz Hayal Kahvesi olmuş. Artık bistro Beyoğlu'nda olmayacakmış. Ben bu duruma pek üzülmedim. Evet kabul ediyorum, müzisyenlerin Büyük Parmak Kapı sokakta ki Hayal'de anıları var ama şimdi ki Meşelik sokakta Hayal Kahvesi pek bir daha güzel. Mekanın ve tabi sahnenin aydınlatmasını sevdim. Sahnenin konumu ve dinleyicilerin mekanda konumlanması tüm bunlar artık daha kullanışlı.

22 Kasım akşamı Sınır konserinde yerimizi aldık. Mekana girdiğimizde malesef ki, kesin kafadan 4 şarkı kaçmıştır :) Vokal ve gitarda Sertaç Tekeli, bas gitarda Ferit Keser, gitarda Çağdaş Yarman ve davulda Aykut Acarlar'dan oluşan Sınır grubu, Adana'da kendilerini 2002 yılında dinleyicileriyle tanıştırmaya başladı.  2009 yılında ise katıldıkları Rock'n Dark müzik yarışması ile Türkiye ikinciliği başarısını elde etti.
2011 yılına geldiğimizde ise Sınır, toplam 11 şarkıdan oluşan "Yeni Bir Rol" isimli  ilk albümlerini piyasaya çıkarttı.






Sınır, konser repertuarında bolca cover şarkılara da yer veriyor. İlk kez gittiğim Sınır konserinde olduğu gibi bu konserde de coverlar arasında Teoman şarkıları vardı. Heybetleriyle sahneye bir hayli yakıştırdığım Sınır, dinleyicileri ile iletişimi pek kuvvetli gelmedi. Bir kopukluk var belki de bu dinleyicileri yüzünden de olabilir. Ama Sınır konserlerinden gördüğüm kadarıyla, sahnenin önünde onları hiç yalnız bırakmayan Antre grubunun vokali İsmet Tümer ve arkadaşlarını da unutmamak gerek. Sınır' ın keyfine keyif kattılar. İşte böyle dinleyenler olduğu sürece sahnede ki müzisyenlerde keyif alıyor. Ne müzisyen tek başına ne de dinleyen tek başına bir anlam ifade etmez.

Mekan gecenin sonlarına doğru dolmaya başladı. Sınır, bizim en sevdiğimiz "Düşmemek Adına" şarkısını istediğimizi duymamış olsa gerek ki, şarkıyı çalmadan konseri sonlandırdılar. Meğerse konserin başladığı ilk dakikalarda bu şarkı çalınmış. İsterdik ki konser, hit şarkı ile son bulsun. Sertaç'ın da dediği gibi artık başka konserde dinleriz :)
Unutmadan,sahnede en çok enerjisi yüksek olan Çağdaş Yarman oldu. Gülümserken gözlerinin parladığına şahidim. Samimi gülüşü, doğallığı, rahatlığı akılda kalıcılık bıraktı. Sınır her daim bizimle olsun. Başarıları daha çok olsun.








Sınır'ın sadece facebok'tan yedi bin hayranı olduğunu gördüğüm de beğenileri olanlara önce kızdım. Nedenini bilirsiniz. Sınır'ı tıklayarak beğenmenin yanında, canlı kanlı yanlarında olmanız grubu daha çok memnun edecektir. Tabi ki aranızda konserlere gelenleriniz de vardır. "Sınır"larınızı zorlayabilirsiniz :)

                 Ferit Keser' e bize gösterdiği ilgi için ayrıca teşekkür ediyorum. Unutmaz beni sağolsun.


     Daha bolca konser ve daha sıkış tokuş bir kalabalığın olduğu Sınır konserleri diledim.
     Tabi sonsuz başarılı albümler de...


                                       Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder