BU KONSERDE VAR MIYDIN

27.12.12

AKIN ELDES & SERDAR ÖZTOP

26 Aralık Çarşamba akşamı Mask Live sahnesinde ruhlarımızı besledik...
Serdar Öztop ve Akın Eldes' e; davulda Gökçe Dayanç, bas gitarda Ender Yılmaz eşlik etti.
Serdar Öztop' un usta parmaklarından çıkardığı gitarının sesine teslim oldum. Dinleyicisiyle kurduğu samimi iletişim sayesinde, yüzümde ister istemez sürekli var olan gülümseme ile konseri izledim.
Ve sahnede Akın Eldes yerini aldı. Muhteşem soloları ile Akın Eldes, canımıza can kattı.

Yemek yaparken el lezzeti vardır ya, bende son zamanlarda müzisyenler için bunu düşünüyorum. Bir gitar çalmak var... Bir de bunun ustası olmak var. İşte Akın Eldes ve Serdar Öztop buna en büyük örneklerden. Müzisyenlikleri ve duruşları ile kalitenin ta kendisi oluyorlar.

Akın Eldes bir kaç performansından sonra sahneye Kenan Vural' ı davet etti. Bulutsuzluk Özlemi ve Yaşar Kurt şarkılarına eşlik eden Kenan Vural, izleyiciler için güzel bir sürpriz oldu.
Lezzet kattıkları şarkılarla, Serdar Öztop ve Akın Eldes' i aynı sahnede izlemek, özel bir konser olarak hafızalara kazındı.

Benim için en önemlisi ise, Gökçe Dayanç' a kocaman teşekkür ediyorum :) 

            Konser sever olmanız dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder