BU KONSERDE VAR MIYDIN

27.12.12

DÖRT X DÖRT

Arada bir aklıma sen gelince yine....
26 Aralık Çarşamba akşamı Hayal Kahvesi' nde Dört X Dört, dinleyenlerini konuk etti. Bizde yokuştan aşağı boşalttık zincirleri ve bir hışımla mekana girdik :) Gizem adeta çekirge gibi sahnenin önüne doğru sıçradı. Bizde ki bu heyecana ne demeli :) Her defasında soruyorum kendime bu nasıl oluyor? (Sordum bak.) Bunun cevabını Dört X Dört' ü izleyerek alıyorum.


"Arada Bir" nasıl bir şarkıdır yahu! Gün içinde dinleyemezsem hafta da kesin 3 kere dinlerim. Şarkıyı dinlerken hayatım, film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor. Genelimiz gibi benim de, arada bir görüşmüş olduklarım var. Ama bu ters bir olaya gitmesin rica ediyorum, insani ilişkilerden bahsediyorum :)
Dört X Dört sahnesine, Alp Tiner' den önce gitarda gruba eşlik eden Göktuğ Şenkal' ı davet etti. Göktuğ, her ne kadar dinleyici olarak geldim dese de Dört X Dört' e iki şarkı çalarak gitarını bize dinletti.
Dört X Dört, "Hayır" ve "Evet" albümlerinden bir çok şarkısının yanı sıra cover şarkılara da repertuarında yer verdi.  Bu coverların içinde "Kadınım" şarkısının bende ki yeri ayrı. Bir de şarkıda "na na na na na na naaa Kadınım..." diye bir bölüm var ki ah işte ah  :)

Hayal Kahvesi' nde 2012 yılının son konserini veren  Dört X Dört için, 2013 yılının bol başarı ve müzikle geçmesini diliyorum. Bana vermiş oldukları destek için Dört X Dört' e minnettarım. Başta Deniz Tuzcuoğlu ve Burak Kulaksızoğlu' na sonsuz teşekkürlerim olduğunu buradan da belirtmek istedim. Umarım her zaman aramızda ki bağ böylesi güçlü olur. 

Bir de Deniz' in ışıl ışıl gitarının üzerinde ki kazınmış G harfi merak edildi. Marka mı özel isim mi bilinemedi :)

 Dört X Dört dinleyicileri ile bir diğer konseri beraber izlemek istiyorum. Aranızdan biri, güzel bir organizasyon yapsın da gidip beraberce keyiflenelim, eğlenelim Aşk Katilleri olalım :)

Bol bol poz yakaladığımız Dört X Dört fotoğraflarında yardımı için Ahmet Can Tekin' e teşekkür ederim :)
                               



                                     Gözlerin parlıyor sahnedeyken Deniz Tuzcuoğlu :)


                                                   Konser sever olmanız dileğiyle.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder