BU KONSERDE VAR MIYDIN

14.12.12

ERTUĞ ERGİN UNUTULMAYACAKSIN...

Ölümlü dünya... Böyle miydi bu? Bir tek ölüme çare yok değil mi? Evet yok... Yok!
Parmak uçlarım buz kesti. Her şey yolundaydı halbuki. Kimin için yolundaydı? Benim için yolundaydı. Keyfime ne oldu?...
Çok ağlattın beni Ertuğ... Hani iyi olmuştun artık. O pis hastalığı ağzımıza almıyorduk. Ben senin güzel şarkılarını dinliyordum. Güzel gülüşünü biliyordum. Tertemiz yüreğini...
Hatta geçen aylarda fotoğraflarına bakarken, çalıştığım yönetmenle seni aynı karede görünce ne kadar mutlu olmuştum. Hemen gidip Erol Civan hocama senin hakkında konuşmuştum. Seni çok sevdiğimi sende bilmeliydin. Ben söz aldım Ertuğ. Seninle tanışma sözünü aldım. Hani iyileşmiştin...

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Bugün, "nur içinde yat, ışığın bol olsun" cümlelerini isminin yanında görünce irkildim. Sana hiç yakışmamıştı. Ölüm çirkindi. Sense yakışıklı. Ölüm soğuktu. Sense sıcak.
Bugün ayrılık oldu...
Şimdi ağlamıyorum. Şimdi huzurlu olduğunu düşünüyorum. Şimdi bir çok dua aldığını biliyorum. Şimdi sesinin hep yaşayacağını biliyorum. Çok üzülüyorum Ertuğ ben. Seni çok seviyorum.
Bir an olacak ve ben aldığım sözü gerçekleştireceğim. Seninle tanışacağım. Bak burnum yine sızladı. Bırakmayacağım seni... Ruhun huzur bulsun.

                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder