BU KONSERDE VAR MIYDIN

18.12.12

ESİN İRİS

Haftanın ilk gününü de Line' da sahne alan Esin İris ile sonlandırdım. 22:30 ' da sahnesi başlayan Esin İris' e  gitarda Onat Özkaya, cajonda Orhun Ozan Erdoğan eşlik etti.


Esin İris' i canlı olarak bu ikinci dinleyişim oldu. Line sahnesinde yabancı şarkıları cover yapan Esin'in  repertuarında Maroon 5; Moves Like Jagger, Wake Up Call - Adele; Rolling In The Deep - Gotye; Somebody That I Used To Know - Queens Of The Stone Age; No One Knows ve dahası vardı.
Esin İris sahne de o kadar narin duruyor ki, oturduğu yerde nasıl kırılmadığına şaştım durdum :) Her zaman kendine has bir havası olan Esin, Kaçak grubunun Slogan Yok şarkısında ki düeti ile dikkatimi çekmişti. Esin İris' in sesi ve güzelliğinin yanı sıra söz yazarı kimliği de var.
Esin İris' in dinleyicisi ile arasında kurduğu arkadaş bağı çok hoşuma gitti. Sanki evin salonunda hepimiz oturmuş şarkılar söylüyorduk. Dans ettik, sağa sola sallandık, beraber ritim tuttuk.
Esin İris, bu yoğun sahne programının yanı sıra, 2013' ün Ekim ayında çıkması planlanan albüm hazırlıklarına da devam etmekte. Dinleyicilerin avazı çıktığı kadar eşlik ettiği, albümde yer alacak olan "Özledim" şarkısı ile Esin İris sahnesini sonlandırdı.


Esin İris' in sahnesini kaçırmamanızı öneririm. Neredeyse her Pazartesi Line' da yerini alan arkadaşlarım var benim :)

                                               Konser sever olmanız dileğiyle.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder