BU KONSERDE VAR MIYDIN

27.12.12

KORAY CANDEMİR

26 Aralık Çarşamba gecesi Mask Live sahnesinde, nihayet Koray Candemir' le buluştum. Ne zamandır gideceğim gideceğim dedim ve evren mesajımı aldı :) 

Renklerin içinde doğdum sessizce... Bu gidişle şair kesilirim ben başınıza. Şair demişken Koray Candemir sahnesini izlerken şairin elinde gibiydim :)
Koray Candemir' e bas gitarda Cemre Kabaş, gitarda Cem Şahin,davulda Okay Aynur eşlik etti. Sahne de her birinin bir rengi var. Yani hem göze hem de kulağa hitap eden bir doyum yaşattılar.
Hiç yaş almayan bu genç delikanlı, bana masumca hisler uyandırır. Yıllardır o dillere dolanan şarkılarını mırıldandım durdum. Şimdi ise, aynı anda o şarkıları beraber söylemek ne kadar özel. Konserleri bu yüzden seviyorum. Evde, yolda her hangi bir yerde de tabi ki müzik dinlemek güzel ama bir konserin yerini tutamaz.
2012' nin son Koray Candemir sahnesi, benim için ilk oldu. 2013 yılına girdiğimizde, Çarşamba geceleri dinleyenlerini bekleyecek olan Koray Candemir aklınızda olsun. Kaçırılmayacak bir sahne.


             Programın sonuna kadar kalamasam da, gecenin sonunda sahne böyle göründü :)

                                              Konser sever olmanız dileğiyle.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder