BU KONSERDE VAR MIYDIN

13.12.12

RaShiT "İnsan Neslinin Sonu" LANSMAN

"İnsan Neslinin Sonu"nun geleceğini duydunuz değil mi? 12.12.12 ' de bir şey olmalı, bir şey olacak dediniz. Kimileriniz evlendi, kimilerinizin bebeği sezaryen oldu, kimileriniz öldü, kimileriniz de Ghetto' daydı.
Mekan tıka basa kalabalıktı. Rashit' ten önce sahne de The Away Days vardı. Bundan tabi ki bahsettim, yazının sonunda okumanız için sizi bekliyor.
Beklenen son geldi ve Rashit sahnede.. "İnsan Neslinin Sonu" albümünden yepyeni şarkıları dinleyenlerine sunan Rashit, geçmiş albümlerinden Çok Mu Zor, Katilin Adı Yok şarkılarını da söyledi. Seyirci ısrarla Dinazor şarkısını istese de Rashit, Dinazor' u söylemedi. Şimdi düşünüyorum da iyi ki söylememiş. İnsan Neslinin Sonu diyoruz arkadaş ne dinazoru hey gidi ...





Rashit'in tanıtımını yaptığı "İnsan Neslinin Sonu" albümünde ki şarkılar, olgunluk yaşını almış temiz şarkılar olmuş. Anlattık anlamadınız, şimdi şarkılarda farkındalık yaşayın dedirten cinsten.
Oğuz, bir diğer şarkıya geçmeden önce, sahneye birini davet etti. Biri mi? O da kim? Kim gelecekti ki? Nilüfer evet gözlerime inanamıyorum. Benim bebeğim canım Nilüfer :) Nasıl da asil güzel bir kadın. Sesine asla doyamayacağım sanatçı.
Nilüfer' in 12 Düet albümünde yer alan "Uzak Dur Ateşimden" şarkısını Rashit ve Nilüfer, bu sefer dinleyenlerle düet yaptı :) Herkes yüzünde kocaman gülümseme ile avazı çıktığı kadar "Uzak Dur Ateşim" den dedi. Ateşimiz epeyce yükselmişti. 
 Nilüfer sahneden inmeden önce dinleyenlere ; "Bu çocuklara iyi bakın. Onlar çok iyi müzisyenler" demesine ne demeli... Nilüfer sen çok yaşa.



Konser tüm samimiyetiyle devam ediyordu. Sahne önünde ki dinleyiciler pogo yapmaya başladığı vakit sona yaklaştığımız belli olmuştu :) Arkadaş neden haremlik selamlık pogolar yok ki. Yani ben erkek yapısıyla bir olamam ki, hal böyle olunca da tabi ki kenara çekilip pogosuz kalırım. Buradan sesleniyorum. Acilen kızlardan oluşan bir pogo grubu kurmalıyız :)


Benim herhangi bir konserde bu kadar rahatça arkadaş olduğum bir tek Rashit konseridir. Oysa ki uyarmıştım seni canım benim ama sen inatla sahneye atlama hallerine girdin. Umarım sonun güzel olmuştur kot ceketli arkadaş ve sen, deri ceketini umarım yerden almışsındır :)
Aynı zamanda yanımda duran başka bir cici çocuk bana "sen ayılardan mısın" dedi. "Neden bunu sordun" dediğimde ise "Ayı Murat' a benziyorsun" dedi! Şimdi buna sevinsem mi ne yapabilirdim. Sevindim güldüm yüzüne :)

Rashit' in "İnsan Neslinin Sonu" albüm lansmanı, gözlediğime göre baya bir ilgi topladı. Fotoğrafçılar kalabalığın arasından sahneyi çekebilecek yer arıyordu. Kalabalığı yoğun, dinleyici sağlam olan Rashit grubuna sonsuz başarılar diliyorum. Umarım söylemek istediklerinizi herkes anlar. Kendi adıma söz veriyorum ki bir diğer Rashit konserinde yeni albüm şarkılarını ezberleyip geleceğim :)
Şimdi bakalım "İnsan Neslinin Sonu" fotoğraflarına..














                                  Peki, gerçekten de "İnsan Neslinin Sonu" olabilir mi?






İnsanlığın sonuna varmanın hemen öncesinde ise, sahnenin önüne kurulmuş Dj setinde Naim Dilmener ve Murat Beşer vardı. Bu samimi performanstan sonra sahne de The Away Days grubu yerlerini aldı. Bu yıl One Love Festivali' nde de dinlediğim The Away Days grubunu çok seviyorum. Seviyorsam madem neden 11 Aralık' ta ki konserine gitmedim. İşte bu lansmanda dinlemek için gitmedim :) The Away Days sahneden indikten sonra bakın çantama ne aldım. Neleri kaçırdığınızı gözünüze gözünüze sunmayı pek bir sever oldum.




                   Güzel ve başarılı bir lansman gecesiydi. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

                                                  Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder