BU KONSERDE VAR MIYDIN

20.1.13

ATHENA

19 Ocak Cumartesi, 2013' ün ilk Athena konserini açmış bulundum. Athena' yı dinlerken iç organlarım bile eğleniyor :) Bir insan gülmekten kendini alıkoyamadan nasıl konser izler? O benim ben :) Konser hangi ara başladı hangi ara bitti hiç bir Athena konserinde bunu hatırlamadım. 7' den 77' ye neredeyse herkesin Athena dinlediğine tanık oldum. Nitekim konserde de her kesimden, her tarzdan Athena dinleyicisi vardı.

Jolly Joker' da olan Athena konserleri beni pek rahat ettirmedi. Bu yüzden en çok festivallerde Athena dinlemeyi seviyorum. Böyle kendimi sıkışmış, kurallara uymak zorunda hissediyorum. Birer adım bile atarak dans edemediğim Athena konseri, bana gayet resmi geliyor. Sadece 1 şarkı da eh ama yeter artık diyerek dans edebildim. Sanki kavga ediyormuşum gibi bakan gözler olduğunu fark edince çekildim kendi kabuğuma. Ben mi bir tek Athena konserinde böylesi coşuyorum? Tabi ki hayır ama böylesi mekanların yıkılma durumu olabileceğinden olsa gerek, kendi eksenim etrafından uzaklaşarak dans edemiyorum :)
Bana bu Athena konseri yine yetmedi yetmeyecek! Acaba bu kadar doyumsuz olmamın sebeplerinden, Athena' nın çok çok iyi şarkılarının yanı sıra sahne de ki efsane enerjisi olabilir mi? Budur tabi. Bu arada ne kadar çok soru sordum ve kendim cevapladım :)
Alican Tezer' in davulunun önü her zaman ki gibi güllerle donatılmıştı. Umut Arabacı' nın alnından eksik olmayan bandanası, Hakan ve Gökhan Özoğuz' un şapkası, tüm bunlar konser sonunda aramızda değildi :)
Athena sahnesini bitirip indikten sonra seyircinin isteği üzerine tekrar bizimle buluştu. Gelemeyen Athena severlerin kaçırdığı şarkıların listesini sizin için Gizem çekti.
Zamanın su gibi akıp geçtiği Athena konseri yine kursağımda kaldı. Ne kursakmış arkadaş hiç bir zaman mideye inemeyecek :) O kadar sevip dinleyip Athena konserine hiç gitmediyseniz muhakkak o atmosferi yaşamalısınız. Nasıl ceylan gibi sektiğinizin farkına varacaksınız :)
Athena konserine ait daha çok fotoğraf görmek isterseniz https://www.facebook.com/KonserSever adresini ziyaret ederek Athena albümüne bakabilirsiniz :)
                                    Konser sever olmanız dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder