BU KONSERDE VAR MIYDIN

5.1.13

AYYUKA & Hedonutopia

4 Ocak Cuma gecesi Peyote' de zevkleri dört köşe yaptım. Peyote gecelerinde alabildiğime içip özgür olurken, yalnız kalabalıklaşmamı seviyorum. Müzik dinlemenin tadına varıyorum. Yine öyle gecelerden birinde ,Hedonutopia ve Ayyuka' yı seyre daldım. Gün bitip saatler 1:30' u gösterdiğinde Ayyuka sahnedeydi.

Ayyuka kendini böyle tanımlar...  Profesyonellik dışı. Oyunu kurallarına göre oynamaz. Çalacak şarkıları mevcut. Emprovizeyi sever. Bazen ölü bir atı dehliyormuş gibi hisseder. Kendi kendini yok eder. Müzikle para yapmaz, parayla müzik yapamaz. Bir müzikal mastürbasyon ama caz değil. Bir çok türe benzeyebilir; surf, punk, rock, disco, psychedelic, hip-hop, western, eastern, dub, reggea... Ama hepsinin sahte bir kopyası olur. Kazara kendine has duyulur... !
Ayyuka dinleyenlerine ne yansıttığından çok emin. Ayyuka' yı en son One Love sahnesinde izlemiştim. Fark ettim ki Ayyuka' yı hep yalnız izlemişim. Dinlerken, izlerken kendimi sevmişim. Gözümü gerekirse kırpmadan, seslerinden çıkan mimikleri kolluyorum. Çünkü benim bildiğim, alınan zevk bedene yansır. Ayyuka' yı izlerken bunu fazlasıyla gördüm.
Peyote tıklım tıklım doluydu. Ayyuka' nın seyircisi bile güzel. Aslında Peyote sahnesini izleyen herkes böyle. Peyote 3 katlı huzur ve kaliteli müzik dolu bir ev. Eğer hala bilmeyen, gitmeyen varsa bu zevkin farkına varsın.


En sevdiğim Ayyuka şarkısı " Hayat Derde Bandı Beni". Çok seviyorum çok.
 Ayyuka konseri keyfin doruklarda son buldu. Alican Tezer' in yüksek sevdasına bir kez daha şahit olarak şahane konseri bitirmiş olduk :)

Ayyuka sahnesinden önce çıkan, Hedonutopia sahnesinin malesef sonlarına yetişebildim. Daha önceden hiç dinlemediğim Hedonutopia, seyirciyi enfes bir kıvama sokmuştu. Artık, Hedonutopia müzikleri için kendime vakit ayıracağım. Henüz yeni tanıştık ama sizi azda olsa dinlemek keyif verdi Hedonutopia.


                                    Konser sever olmanız dileğiyle.

















Hedonutopia 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder