BU KONSERDE VAR MIYDIN

17.1.13

DEMİR DEMİRKAN

16 Ocak Çarşamba günü, Jolly Joker' de unutamayacağım bir konser akşamı yaşadım. Ne güzel şarkılardı onlar... Her şarkı da başka hikayeler... Saatler 22:30' u gösterdiğinde "Göçmen" şarkısının bana verdiği heyecanla Demir Demirkan sahnede yerini aldı.

Yaklaşık 1 yıldır sahne almadığını söyleyen Demir Demirkan, 16 Ocak akşamı mekanı Demir' i özlemiş dinleyici ile doldurdu. Gümüş renkli güne başlarken yağmur altında ağlarken kokun var üstümde.... Demir, geceye yağmuru hatırlattı. Yağmur da Demir'i dinledi ki bu güzel konser gecesinden sonra şehre yağmur geldi.  Bu kadar güzel şarkılara sahip Demir Demirkan konserinde ilk kez bulundum. Üstelik yine yalnız olmama rağmen bu yalnızlığı tekrar sevdim. Korkutmaya başlıyor beni bazı müzisyenler, bu yalnızlığa git gide alışacak olmayı pek istemiyorum.
Davulda Arbak Dal, bas gitarda Levent Candaş, klavye de Ozan Yılmaz, gitarda Serkan, Demir Demirkan' a eşlik eden ekipti.
İstemek Yetmedi, Zaferlerim, Köle Kral, Belki gibi artık kulaklara sağlam yer etmiş şarkılarının yanı sıra dinleyenlerine, yeni single çalışmasından Hatırla, Gel Şuraya şarkılarını da dinlemenin keyfini sundu. "Hatırla" şarkısını çok bir başka sevdim. Uzun zamandır şarkı çıkartamadığını söyleyen Demir, bence "Hatırla" ile bu zaman boşluğunu fazlasıyla doldurdu.
Demir Demirkan' ı dinlemeye gelenlerin arasında Sertap Erener, Göksel, Fatma Turgut, Burak Yerebakan, Okan Işık gibi bir çok müzisyen dostları da vardı.
Demir Demirkan, konserin bir bölümününü 4 şarkılık akustik performansla devam etti. Bunların içinde, Aşktan Öte, Hatırla,Okyanus ve unuttuğum bir şarkı daha vardı :) Bu performansta Arbak, davulundan kalkıp sahnenin önünde cajonla beraber şarkılara eşlik etti.
Demir Demirkan izleyicilerinin keyfini ara ara kontrol etti. Şarkılarla keyiflenmemizi istedi oysa ki ister istemez bu keyif zaten bize geçiyordu. Konserin akustik bölümünden sonra Demir Demirkan, Sertap Erener' den duymaya alıştığımız "Aşk" şarkısı ile konsere devam etti. Demir' in lezzetli gitar sololarını es geçmemek gerek. Bize 1.' lik getiren Eurovision şarkımız "Everyway That I Can" şarkısını da repertuarına alan Demir, ardından "Resim" şarkısı ile geceye vedasını iliştirdi. Son olarak ise "Kahpe" şarkısı ile sahneden ayrıldı.
Öyle güzel bir Demir Demirkan konseriydi ki, o şarkıların bana vermiş olduğu muhteşem duygu uzun zaman üzerimde kalacak. Ağzınıza, ellerinize, müzisyenliğinize sağlık.


                                       Konser sever olmanız dileğiyle.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder