BU KONSERDE VAR MIYDIN

31.1.13

Güntaç Özdemir

30 Aralık Çarşamba akşamı tabiri caizse on kamyon insanla Hayal Kahvesi' ndeydik. Güntaç Özdemir, sahnesini çok fazla bekletmeden saat 23' te yerini aldı. Mekan ağzına kadar doluydu. Üstelik en çok uzun boylular vardı. Onlardan çılgınca kaçarak, kendime sahneyi görmek için delikler aradım. Tabi ki buldum da. Çünkü Güntaç' ın sahnesi, izlemeye değerdi. Bakmadan dinlemem mümkün olamazdı.



İlk kez izlediğim Güntaç Özdemir, "Benimle Yan" şarkısı ile konserini başlattı. Şarkı seçimleri, dinleyici kitlesine keyifle geçti. Kendi şarkılarının yanı sıra coverlarla da konsere ayrı bir tat katan Güntaç' ın, en çok Orhan Veli Kanık' a ait Levent Yüksel' den duymaya alıştığımız "Dedikodu" şarkısı yorumunu sevdim. Sahnesi dolu dolu ve samimiyeti yüksekti.
Birinin birisine destek olması ender rastlanan durumdur. Çünkü destek gerçekten inandığın şeylere verilir. Güntaç Özdemir' in oyuncu ve müzisyen kimliğinden bir çok dostları da o akşam oradaydı.
Benim için artık bir Güntaç Özdemir dansı var :) Nasıl dans etmektir o öyle vay arkadaş. Bunu görmeniz için bile Güntaç' ı izlemeye kesin gitmelisiniz. Kendine has figürleri, ritme uygun eşlik edişi.
Kafamı aralardan uzatarak izlediğim bir ara, Gizem fark etti ki ben şekilden şekile girmişim. Güntaç nasıl dans ediyorsa kendimi aynısını yapmaya çalışarak buldum :) Ama en çok yaptığı bir hareket vardı ki, kol ve beden bütünüyle olan bildiğiniz "hareket" dediğimiz bir kaç şeyden bir tanesiydi :) Tüm bu sevimli şeylerin yanında Güntaç' ın bir sesi var ki... Amanın aman!
Güntaç Özdemir, "Benimle Yan" hit şarkısı ile konserini sonlandırdı.
http://www.guntacozdemir.com/ adresinden Güntaç Özdemir' in tüm güncel bilgilerini takibe alabilirsiniz.
Lezzeti bol sesi, sunumu güzel sahnesiyle Güntaç Özdemir' den daha çok konser bekliyorum.


                                                Konser sever olmanız dileğiyle.


Unutulan fotoğraf makinasının yokluğunu telefon aldı,
hal böyleyken de fotoğraflar pek sanatsal oldu :))














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder