BU KONSERDE VAR MIYDIN

1.1.13

MFÖ & PİJAMA

31 Aralık Pazartesi akşamı 2012 yılını uğurlamak için hazırdık. İlk önce Pijama ardından MFÖ dinlemek için heyecandan kıpır kıpırdık :) Benim canım arkadaşım Sevben' le birbirimize eşlik ettiğimiz yılın bu son günü, aynı zamanda İlker Ölmez' in de dahil olduğu Pijama grubunu hoplaya zıplaya dinlemek için en rahat kıyafetlerimizle Lütfi Kırdar Rumeli Salonu Hall 2' de yerimizi aldık. MFÖ' den önce sahnede Pijama vardı. Pijama olduğundan daha fazla bir enerjiyle tüm salonu coşturdu. Repertuarına hayran kaldığım Pijama, her zaman ki gibi bir şarkıyı da interaktif şekilde dinleyenleriyle söyledi.

Gecenin yarısına henüz varken, Kaan dayanamadı ve yeni yıla girmenin geri sayım provasını yaptırdı. Pijama ile beraber tüm salonla 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 saydık :)
Kaan Emeç' in sesine ilk kez hayran oldum diyebilirim. Defalarca Pijama konserinde bulundum. Kendi şarkıları ve Athena coverlarını dinlediğim Kaan' ın sesinin, bu kadar çok yönlü oluşuna şahit olmak hayran olmama sebep oldu. Bahsettiğim gibi repertuarları yılbaşı gecesi için çok başarılı olmuştu. Tüm salon dans ede ede şarkılara eşlik etti. Pijama grubunun enerjisini canlı canlı izlemek çok keyifli. Parmaklarınıza, sesinize, neşenize sağlık :) 2013 Pijama' ya, müzik dolu, boş şans, başarı getirsin.


 İşte gecenin adamları MFÖ... MFÖ' yü ilk kez okulumun bakar şenliklerinde dinlemiştim. Bu da ikinci oldu diyebilirim. Kaşını, gözünü, endamlarını en yakından izlemek gurur verdi. Dinleyicilerinle göz teması kurması, onlara samimi olması ah ne kadar büyük incelikti. Şarkıların ruhuna, sağa sola narin kıpırtılarla eşlik ettik.
2012 bitiyordu... Son saniyeleri... Ne hissediyorduk... Herkesin aklından hangi anıları geçiyordu... Herkes kendi için neler diliyordu... Tüm bunlar en özeldi ama MFÖ ile geri sayım başladı. Bu sefer gerçekten bitiyordu 2012... Herkesin ses tonunda hüzünle karışık umut vardı.
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 ve 2013. Ömür geçti. Bir yaş daha bitti. Umutlarımız yaşıyordu. Umarım herkes hak ettiğini yaşar. Herkesin dileği kabul olur. Hepimizin ortak tek dileği vardı. Barış!..
Tüm MFÖ şarkılarını içtenlikle söylemiştik. Yorulmuştuk. MFÖ sahnesinin sonları yaklaşmıştı. Sevben' in kulağına yanaşıp bir dilek diledim. "Benim hala umudum var şarkısını dinlemeliyiz!" Lafım henüz bitmek üzereyken işte o melodi. "Benim Hala Umudum Var"... Bu şarkı, 2013 yılında kabul olan ilk dileğimdi. Umudum var. Umut en büyük heyecandır. Yürek kabartır. Hayal kurdurur. Hepinizin bir umudu olsun. Şu anın kıymeti, yarına heyecan verir.
Kalbinde sevgiyi barındıran, vicdanı olan herkes için bir dilek diledim. Sevginizi saklamayın. Birbirinize şans verin mesela ben itiraf ediyorum; bu yazıyı okuyan seni seviyorum :)
Bu güzel MFÖ konserinde yeni bir yıla girmiş olmak benim için bir şans oldu.

                                           2013 yılında da
                                                  Konser sever olmanız dileğiyle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder