BU KONSERDE VAR MIYDIN

26.1.13

REDD

25 Ocak Cuma gecesi Redd ,en sevdiğim mekanlardan olan Bronx Pi Sahnesindeydi. "Hayat Kaçık Bir Uykudur" şarkısı ile kalabalığı heyecana boğarak konseri başlatan Redd, sahne kostümleriyle de çok renkli görünüyordu. Bronx Pi ' de o orta yerde duvar olmasına rağmen sahnenin her konumdan çok iyi görünmesine hayret ediyorum. Bu halde bile izleyicilerle sahne arasında bir samimiyet var. Tabi sahne de olan müzisyenle de alakası var. Bildiğim Redd şarkıları konserde bana pek bir değişik geldi.

Redd yıldızlarını detaylarla sahnesine serpiştirmişti. Bir performans izlediğimin farkındaydım. Çünkü Redd şarkılarını albüm dışı çaldı. Şarkılar albüm kayıtlarından çok başkaydı. Her bir şarkıya ayrı lezzet katıp harmanlayan Redd, "konser"in hakkını fazlaca verdi. Redd, albümlerinde ki şarkıların yanı sıra cover şarkılarda çaldı.
Sahnenin en ön tarafında belli ki Redd fanları vardı. Gözleri kocaman açılmış, alkış yaparak en önden hiç ayrılmadan yaklaşık 3 saat boyunca sahne de kalan Redd' i izlediler. Gecede, dinleyicilerin en çok istediği şarkı ise "Boşver" oldu.
Redd' in kendi konserinde ilk kez bulunuyorum. Sahne imajlarını çok beğeniyorum. Redd' in sahnesini  ilk kez Tuborg Gold Fest' te izlediğimde, o zamanlar Doğan Duru' nın saçlarını çok beğenmiştim. Keşke bir daha öyle yapsa :)
Doğan Duru, dinleyicilerin enerjisini daha da yükseltmek için olsa gerek ki " Halil Sezai konserinde değiliz" diyerek atıfta bulundu. Bir ara da bundan nasibini Emre Aydın' da aldı.
Yukarıda da yazdım tekrar dikkat çekmek istiyorum. 3 saat ... Redd konseri 3 saat sürdü. Kendimi o sahnede düşündüm de bayılırdım herhalde :) Öyle konsere gittim 45 dakika 1 saat falan izledim geldim olayı değildi. Ellerinize, sesinize sağlık güzel insanlar. İyi ki o sahnedesiniz. Ve iyi ki sahne de içi boş müzisyenler değilsiniz. Alık alık bakıp kukla gibi ticaret işi yapan müzisyenlerden değilsiniz. Sanatçı örnektir diye yıllardır kafamızın içine bu fikri sokanlara diyorum ki; madem sanatçılar örnek teşkil ediyor o zaman buyurun Redd' i dinlemeye. Öyle sadece şarkıları dinlemekten de bahsetmiyorum. Özellikle Doğan ve Güneş Duru' yu internet üzerinde ki hesaplarından dinleyin. Bir bakın bakalım, önceliği insan, sonra müzisyen olmak nasıl bir şeymiş.
Redd konserini uzun saatler sonrasında bitirdi. Redd hayranları ile vedalaşırken, Güneş Duru ' da penalarını hayranlarına verdi ama biz doymadık doyamadık arkadaş dedik ve onları tekrar sahneye geri çağırdık.
Redd geri döndüğünde Erdem Yener' i sahnesine çağırdı. Çağırdı çağırmasına da neredeyse 5 dakika Erdem Yener bekledik. Kulise sağa sola haber salındı ki Erdem Yener sahneye şaşkınlık içinde çıktı :)
Son şarkıda "Öyle Boş Ki Hayat" oldu. Gecenin köründe kapak yaptılar. Hayatın boşluğunda eve hızlı adımlarla giden bana çok şeyi düşündürdüler...

Turhan Ülgür ' e sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Benim için ne kadar önemli bir şey yaptığınızı bir gün daha iyi anlayacaksınız. Çok teşekkür ederim sevgili Turhan.

Redd konserine ait daha çok fotoğraf görmek isterseniz https://www.facebook.com/KonserSever adresini ziyaret ederek Redd albümüne bakabilirsiniz.

                                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder