BU KONSERDE VAR MIYDIN

21.2.13

KIRMIZI

20 Şubat Çarşamba akşamı gözlerimin pası silindi! Kulak desen, o sesleri duymamaya zaten imkan yoktu. Bronx sahnesinde "Türkiye' nin ilk kadın rock grubu" Kırmızı, tüm asaletiyle sahnedeydi.

Kırmızı konseri 23:30 civarında başladı. Sahneye bir çıkışları vardı ki heyecandan gözlerim patladı. Ufacık bile kıskanmadım! Kendimi yerlerine hiç koymadım! Tüm bunları tabi ki düşündüm :) 
Vokalde İdil Çağatay, davulda Aslı Polat, bas gitarda Ecem Otgucuoğlu, gitarda Fulya Akgün Kırmızı grubunu oluşturan 4 yürekli kadın. Yürekli diyorum çünkü Kırmızı, aynı zamanda kadına şiddete dur demek için başlatılan kampanyaya "Araf" şarkısı ile katkı da bulundu. 
Kırmızı şarkılarının sesi, çok yüksek güçte. Şarkılara bir de beden dili eklenince, tam anlamıyla konserde olduğunuzu fark ediyorsunuz. Kırmızı, enerjisini bir an bile düşürmedi. Her şarkı da güçleri daha da arttı. "Öyle sert müzik yapıyoruz yok efendim somurtmamız gerek" tavırları da yoktu. Yüzlerinde gülümsemenin güzelliği hep vardı.
Benim en çok sevip deşarj olduğum Kırmızı şarkısı "Kaypak". Şarkı, "Geri" ismiyle de biliniyor ama en çok yakışan isim "Kaypak"! Hemen şuan açıp dinlerseniz şarkının neler düşündürüp hissettirdiğini daha iyi anlayacaksınız :)
Kırmızı, sahnesine Seher Ahmetzade' yi davet ettiğinde tamam dedim tablo budur! Destek kesinlikle büyük bir harekettir. İdil' in ve Seher' in sesleriyle birbirlerine verdikleri destekte bunun kanıtı oldu. 
4 kadın aynı sahnede, ismi de Kırmızı, 4'ü de alımlı ve güzel, gerek enstrümanlarından çıkardıkları sesler, gerek vokalden duyduğumuz o güçlü ses, dinlemeye izlemeye değerdi. Kırmızı, dinleyenlerinin coşkusu ile yaklaşık 2 saat sahne de kaldı. 
Kırmızı konserine ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever adresini ziyaret ederek Kırmızı albümüne bakabilirsiniz.

                              Konser sever olmanız dileğiyle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder