BU KONSERDE VAR MIYDIN

23.2.13

Ogün Sanlısoy

Roxy' de 22 Şubat Cuma gününü devirdiğimiz ilk saatte, Ogün Sanlısoy ile "İstanbul Sular Altında" kaldı. Mekan kalabalık olmasına rağmen Roxy' de konser izlemeyi inanılmaz seviyorum. Burnumun dibinde olan Ogün Sanlısoy' u izlemek, ona eşlik etmek benim Ogün Sanlısoy hayranı olduğumu ortaya çıkarttı. Bunun farkına bu konserde vardım.

Ogün Sanlısoy sahnesine, davulda Sertan Soğukpınar, bas gitarda Sertan Coşkun, gitarda Aytek Akçakaya eşlik etti. Ogün Sanlısoy konserlerinde benim çok önemsediğim o görsel şov var. Sertan Coşkun' un sahne enerjisinin asla bitmeyeceğine inanıyorum. Sertan sahnedeyken kesinlikle başka bir boyuta çıkıyor. Bir yandan gitarını çalarken, bir yandan da beden dilini olabildiğine kullanıyor. O dillere destan meşhur pantolonu ise artık bir Sertan Coşkun simgesi olmuştur :)
Aytek Akçakaya' yı tanıdığımdan beri hep aynı zevkle gitarını çaldığına şahidim. Kendinden geçmek nedir görmek istiyorsanız izlemekten başka çareniz yok :)
Sertan Soğukpınar gücünü sahnenin en önüne taşıdı. Ogün Sanlısoy' un yoluna, aynı ekiple devam etmesini dilerim. Sahnede o kadar uyumlu ve bütün görünüyorlar ki, bu da şahane bir konserin nedeni oluyor.
Ogün Sanlısoy, Barış Manço' dan "Aynalı Kemer", Erkin Koray' dan "Estarabim" coverlarını dinleyenleriyle beraber büyük coşkuyla söyledi. Bir yandan şarkılara eşlik ederken, bir an bile durmadan sahneye olan hayranlığımızı göstere göstere dans ettik. Saydım, Kaybettik Severken, Bana Bir Sor, Büyüdük Aniden, Pencere, Bende Özledim, Dayanamam şarkılarının yanı sıra daha yazmadığım bir çok şarkı çalındı.
Ogün Sanlısoy konserinde akustik bölümde vardı. Akustik şarkılar çalınırken bizde kendimize sakinlik katıp dinlenmiş olduk. Ardından tekrar hızlanan Ogün Sanlısoy, konserini 2 saat sürdürdü. Ogün Sanlısoy, sahnesine veda ederken tek tek seyircilerini göstererek gözlerinin içine teşekkür edercesine bakması büyük bir incelikti. Ogün Sanlısoy sahneden indikten sonra seyircileri Sertan Coşkun, Aytek Akçakaya ve Sertan Soğukpınar performansı karşıladı. Seyircinin ısrarla Ogün Sanlısoy' u tekrar sahneye çağırmasıyla sahneye çıkan Ogün Sanlısoy "Kendine Gel" şarkısını çaldığında mekanı görmeniz gerekirdi. Herkes kendini adeta bir tane daha kopyalamış gibi eğlenirken çoğalmıştı. Ogün Sanlısoy bizi kendimize mi getirdi yoksa kendimizden mi geçirdi bilemiyorum ama dolu dolu bir konser yaşattı.
Ogün Sanlısoy konserine ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever adresini ziyaret ederek "Ogün Sanlısoy" albümüne bakabilirsiniz.

                                Konser sever olmanız dileğiyle.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder