BU KONSERDE VAR MIYDIN

14.2.13

SARP "ÇIRILÇIPLAK" Albüm Lansmanı

Jolly Joker, 13 Şubat Çarşamba akşamı kapılarını Sarp sevenlerine açtı.
Sarp sahneye, saatler 23' e yaklaşırken "Ben Böyleyim" şarkısı ile büyük heyecanla çıktı. O kadar özlenmişti ki Sarp, rüya gibi bir konser bizi bekliyordu. Şarkının hemen bitiminde Sarp kendi ağzıyla da ne kadar heyecanlı olduğunu sevenleriyle paylaştı. Uzun zamandır sahneye çıkmayan Sarp' a dinleyicilerinin desteği sonsuzdu.

Sarp, Çırılçıplak albümünden "Cennet" şarkısı ile konserine devam etti. Konserde "Siyahın Matemi" ve "Eski Aşklar" albümlerinden şarkıları çalarak beni taa yıllar öncesine götürdü.
Sarp' ın ilk albümü "Siyahın Matemi" çıktığı yıllarda (2000), orta sona gidiyordum. O zamanlarda orta okuldu o dönemin adı :)
Kaset koleksiyonuna sahip değilim ama Sarp' ın bu kasetini hala saklıyorum. Çenesinde ki piercing, gözleri, kolyesi, sesi, şarkıları o yıllarda beni öylesine etkilemişti ki sanki Sarp gibi olabilecektim :) Bir kaç ay sonra boynunda ki kolyeden buldum fakat piercing kalmıştı.. :) Kendimi zorda olsa üniversite zamanıma kadar tuttum ve sırf Sarp sebebine çeneme ilk piercingi taktırdım!
Bir dönem Sarp, Taksim' de bir mekanda haftanın 1 günü sahne alıyordu. Bundan da haberim vardı her yere gidiyordum ama bir Sarp' ı dinlemeye gidememiştim.
Bir gün bir arkadaşım hadi gidelim dedi! Dedi ve gittik.. Sahnede Sarp' ı ilk kez izliyordum. Onu canlı canlı görmek.. Ve nasıl olduysa tanıştık :) Normal sen ben gibi insanmış yahu dedim :))

Şimdi ise Sarp 3. albümü "Çırılçıplak" la aramıza yeniden döndü. Albümü dinledim ve dinledikçe kulağa oturacak şarkıları var. "65 Amerikan" şarkısı asla sizi yerinizde sabit bırakmayacak. İnanılmaz hareketli ve keyifli bir şarkı. Şimdiden hafızama yer eden şarkılar "Tut Beni" , "Dön Nolur", "Dön Ya da Pişman Ol" ..
Gece 14 Şubat' a bağlandığında Sarp, "Eski Aşklar" şarkısını bize armağan etti. Artık sebepli sebepsiz dinledik bizde :) Yüzünde kocaman gülümseme ile epeyce kalabalık olan dinleyenlerinden gözlerini alamayan Sarp, konserde cover şarkılara da yer verdi. Deli gibi "Dön Ya Da Pişman Ol" şarkısını istedim. Sarp "Çırılçıplak" albüm lansman konserine bu şarkı ile son verdi.
Bu tatlı heyecan, hem Sarp' ta hem de dinleyicilerde her zaman var olsun. "Çırılçıplak" albümü ile bolca konserler olsun. Turneler olsun. Sarp tekrar aramızda... Lezzetli sesi, güzel bakan gözleri, samimi gülüşü ile biz Sarp' ı çok özlemişiz. Dün gece rüya değilmiş :)
Sarp konserine ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever adresini ziyaret ederek "SARP 'Çırılçıplak' Albüm Lansmanı" albümüne bakabilirsiniz.
                                            Konser sever olmanız dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder