BU KONSERDE VAR MIYDIN

12.4.13

Chinese Man

Babylon' da 11 Nisan Perşembe akşamı Chinese Man, İstanbul' da sevenleriyle buluştu. Kalabalığın yarısından çoğunu Fransızlar kaplasa da mekan tıka basa doluydu. Bu kalabalığa rağmen inatla dans ettirmeyi sürdüren Chinese Man dinleyicileri, İstanbul konserinde unutturmayacak izler bıraktı.

2005 yılında High Ku, SLY ve Zé Mateo tarafından ortaya çıkan Chinese Man, bağımsız bir Fransız rap kolektifidir. Marsilya merkezli Chinese Man müziğinde; dub, reggae, hip hop, caz ve funk gibi tarzları kullanıyor. Chinese Man 'in kendine has propagandası ise "Make music, not war" bir hayli anlamlı.
2007 yılında yayınlanan ilk albümleri "Groove Sessions" dan "I've Got That Tune" parçası ile iyi bir çıkış yakalayan Chinese Man, 2009 yılında "Groove Sessions 2" ile seriye devam etti. 2011 yılında ise Hip Hop ve Dub' ın etkisinin yoğun olduğu "Racing With The Sun" adlı albümünü dinleyicilerine sundu.
Chinese Man' in en büyük farkı, turntable ve perdeye yansıtılan çeşitli videolarla sahnesine görsel beğeni de katması.
Kendimize yer açıp şu en sevdiğim "I've Got That Tune" şarkısında topluca dans ettik :) Ben Chinese Man' in açıkçası bu kadar dinleyicisi olacağını tahmin etmemiştim. Konserde bunun fazlasıyla farkına vardım. Bazen kendimi Fransa' da bir mekanda gibi sanmış olmam ise pek havalı yaptı beni :) Ellerimizi yukarıdan aşağıya, aşağıdan yukarıya müziğin ritmiyle indirdik kaldırdık. Uzun zamandır rap tınıları olan bir konserde bulunmamıştım. Özlemişim ve bunun doyasıya keyfini çıkardım.
Chinese Man bir kez daha İstanbul' a gelirse ve sizin de dans edesiniz olursa kesinlikle gidin. Müzik kesinlikle şu hayatta ki en güzel şeylerin başlarında geliyor.
Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek "Chinese Man " albümüne bakabilirsiniz.


                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder