BU KONSERDE VAR MIYDIN

20.4.13

ERDEM YENER

19 Nisan Perşembe günü, saatler gece yarısına geldiğinde "Rüyalar Kızı" ile kalabalığın arasından sıyrılarak Erdem Yener Roxy' de konserini başlattı.

Erdem Yener konserinde ilk kez bulundum. Konsere gitmeden önce gerek fotoğraflardan veya kayıtlardan anladığım, Erdem Yener' in koca bir ekibinin olduğuydu. Merak ediyordum bu işte hile mi var diye ama şahit oldum ki Erdem Yener' in arkası baya sağlam :) Erdem Yener' e eşlik eden müzisyen arkadaşlarının yanı sıra benim ısrarla bahsettiğim, onu çok içten dinleyen sevenleri. Öyle bir bütün görünüyorlar ki, sanki o ekip olduğu gibi her gün beraberler :) Aralarında çok sırıttığımı düşünmüyorum çünkü o atmosfere bende karışı verdim :)
Erdem Yener' in repertuar sehpasının üzerinde kağıt yerine ipad vardı. Ben (nedense) hayret içinde arkadaşlarıma gösteriyorum ve onlar "ne var bunda herhalde kullanacak" demesi ise beni üzdü :) Ama ben ilk kez şahit oldum şaşırabilirim :)
Gelelim sevgili mekanın, daha doğrusu araştırdım ki sponsor içecek firmasının kuralı dolayısıyla içeri fotoğraf makinesi alınmamasına. Hala aklım almıyor, bir mekanda gerçekleşen konserde neden bu tip kurallar olur ki? Öyleymiş ama tamam dedim yürüdüm yoluma. O esnada benim en çok en çok sevdiğim "Belki" şarkısını duydum. Şarkıda ki anlam beni benden alıyor. Doğru söylüyor adam yahu diyerek sevgili sponsoru koca yudumla içtim. Şunu fark ettim ki Erdem Yener, şarkıları albüm kaydından daha mı kısa söylüyor ne :)
Erdem Yener sahnesine Aylin Aslım' ı davet ederek, o cesur yüreği kırgın şarkı, " Ahh" ı söyledik. Efkardan bayılacak gibi olduğumuz o vakit bir başka cover şarkıya geçildi de enerjimizi topladık :) Muse, Supermassive Black Hole.
2 saate yakın sahne de kalan Erdem Yener konserine, film tadında klibi olan, dokunaklı single çalışması "Rüyalar Kızı" ile son verdi.
Konsere ait daha çok fotoğraf göremeyeceksiniz çünkü cep telefonu ile ancak bu kadarı olabildi. https://www.facebook.com/KonserSever 


                          Konser sever olmanız dileğiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder