BU KONSERDE VAR MIYDIN

5.4.13

FRAPAN "Süper Akıllı Roket"

4 Nisan Perşembe akşamı Frapan' ın ikinci albümü "Süper Akıllı Roket" 'in ilk atışları yapıldı. Hayal Kahvesi' nde gerçekleşen konserin kalabalık oluşu, Frapan' ın saat tam 23' te sahne almasıyla ortaya çıktı.


Frapan' ın "Süper Akıllı Roket" albümünü, lansman konseri öncesinde dinleyip gittim. Dinledim ama kafaya oturan bir kelime olmamış :) Frapan dinleyicilerine bakıyorum, ohoo şarkılara eşlik ediyorlar. Dedim şarkıyı söyler gibi mi yapsam ama yok onu da başaramayınca bende o enfes müziğin ritmine eşlik ettim. Demem şu ki, Frapan bana müzik dinlediğimi fark ettirdi.


Frapan konserinde ilk kez bulundum. Gerçek olan buydu ama sanki defalarca gitmiş gibi rahattım. Emin ve net performansları vardı. Sahneden oluk oluk gelen kuvvetli enerjileri tüm konser boyunca devam etti.
"Süper Akıllı Roket" in albüm kayıtları 8 ay sürmüş. Elektronik rock alt yapılı 11 şarkıdan oluşan albümün tüm şarkı ve sözleri grubun vokali Samet Evci' ye ait. Albüm kayıtları Evci müzikte, mastering ise İngiltere' de Abbeyroad Studios' ta Steve Rooke tarafından yapılmış. İyi ki de "Süper Akıllı Roket" albümü hayat bulmuş.

Frapan' ın konser boyunca çaldığı şarkılar ise bu sefer görsel olarak elimde :)
Bakın neleri canlı kanlı dinlemeyi kaçırdınız.


Frapan benim en çok sevdiğim "Şeker Gibi" şarkısını çalmasa da onlara hak veriyorum. Şeker gibi grup Frapan gerçekten de :)

Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek "FRAPAN" albümüne bakabilirsiniz.

                          Konser sever olmanız dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder