BU KONSERDE VAR MIYDIN

21.4.13

MALT

20 Nisan Cumartesi Bronx sahnesinde, saatler gece yarısını geçtiğinde Malt yerini aldı. Daha sahneye çıkışlarından anlamalıydım ki, sadece bir "konser"de değildim.

Malt enerjisi, sahneden taşarken, bense ağzım açık Malt' ı izliyordum. Sürekli takipte olduğum ancak daha önceden hiç gidemediğim Malt konserinde ilk kez bulunuyordum. Ben nereden bilebilirdim ki şuan tarifini bile yapmakta zorlandığım bir Malt sahnesi olduğunu.
Malt' ın akıllara zarar bir konser konsepti ve istikrarlı bir şekilde Malt konserlerine giden hayran kitlesi var. Bir ipucu ile sırada hangi şarkı var, nasıl okunacak, ne yapılacak hepsini anlayan bir dinleyici. Dinleyicilerine, aynı zamanda isimleri ile hitap eden de Cenk. Gitarını, defalarca dinleyenlerine dokunması için uzatan da Cenk. Kalabalığın arasına girip, üstelik gitarı yok yere zarar gördüğü halde enerjisini kaybetmeyen de Barış. Bu enfes grubu izlerken keyiften gülüp durdum. Halim pek bir komikti :) Bir çok konser izledim ama böylesi başıma ilk kez geldi. Sohbet ede ede bir performans demek ki olabiliyormuş. Malt şarkılarına avazımız çıktığı kadar eşlik ettik.
"Portakal" dediğinde ise Cenk, bir seveni "Antalya" diye karşılık verdiğinde, neredeyse herkesin memleketini tek tek öğreneceğimizden korktum :) Şarkıyı dinlemeye başladık ki bu konu da kapandı :) Daha neler neler yaşandı ama her biri buraya yazıldığında, o anın tadını vermeyecek.
Mutluluğa bu kadar yakından baktıran Malt iyi ki varsınız siz! Müzisyenliğiniz zaten tartışılmaz da, bu nasıl bir konserdir aklıma sonsuza kadar kazınmış oldu. Bir daha, bir daha defalarca gitsem de Malt konserine sürekli yüzüm gülse asla hayır demem :) Hem kim hayır der ki bu duruma.
Bakınız bir sahne ne kadar dinleyici alabilir :)
Ben henüz orta yaş bunalımına girmesem de, orta yaşlar için Malt, "Katır" şarkısını çaldı. Konsere gidemeyen orta yaşlar için bende diyorum ki; öyle ben nasılsa gidemedim konsere yırttım demeyin "Katır" size de gelsin :)
"Aşkın Gözü" kör olabilir ama Malt konseri sağlam bir "Deprem" etkisi yaptı.
 Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek " Malt " albümüne bakabilirsiniz.


                          Konser sever olmanız dileğiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder