BU KONSERDE VAR MIYDIN

1.4.13

Rotting Christ (İstanbul)


30 Mart Cumartesi  akşamı, Türkiye turnesinin ilk ayağı olan İstanbul konserinde Rotting Christ’ a teslim olduk. Olduk olmasına da, Rotting Christ öncesinde ortamı son derece iyi ısıtan, enerjisi tavan olan ve canlı performansına ilk kez şahit olduğum UÇK Grind vardı. UÇK Grind’ in hemen öncesinde de Yunanistan’ dan Bio-Cancer sahnedeydi.
İşte benim sabırsızlıkla beklediğim Rotting Christ sahnede… Muhtemelen, neredeyse bir tek ben heyecandan ne yapacağını bilemeyendim J  Çünkü Rotting Christ sahnesini böylesine canlı kanlı izlememiştim. Bu kadar yoğunlaşıp sanat müziği dinler gibi konseri dinleyen de bendim J Yine de nasıl etkilendiğimi en iyi ruhum bilir.
 Rotting Christ;  “Non Serviam”, “King Of Stellar War”, “Noctis Era”, In Yumen- Xibalba”  “Kata Ton Daimona Eaytoy” ve bir çok şarkısının yanı sıra benim en çok en çok sevdiğim “Athanati Este” yi çalarak konserin dibini yaşattılar.
Ertesi sabahlarının nasıl olduğunu az çok tahmin ettiğim Rotting Christ hayranlarının hali nicedir J Boyunlarının üzerinde hala bir başları varsa ne ala efendim J İşte bu güzel uyum Rotting Christ’ in sahnesinin samimiyeti ve müziğinin seviseli oluşundandır. Bu güzel iletişimi yakalamak yerine bastırılmış duygularını ortaya çıkaran birkaç dinleyen, hiç hoş karşılanmadı! Dilerim ki müziği kulaklarından algılayıp ruhlarında harmanlayanlardan olurlar.
Rotting Christ defalarca dinleyenlerine teşekkür etti. Konserin son şarkısını da iyi kötü çektim. Nasıl bir yüksek duyguydu anımsamaya çalışın J

Derken Rotting Christ ‘ı tekrar sahneye döndürdük… Son bir veda şarkısını çalıp, bir başka konser umudumuzla konser noktalandı. 
 Rotting Christ, Türkiye turnesi kapsamında Ankara konserini 31 Mart akşamı gerçekleştirdi . Eskişehir konseri için ise Rotting Christ, 1 Nisan akşamı dinleyenlerini bekliyor.

              Kendim için ise enfes bir hatıra fotoğrafı da aldım.
Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek "Rotting Christ" ve "UÇK Grind" albümüne bakabilirsiniz.

                                Konser sever olmanız dileğiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder