BU KONSERDE VAR MIYDIN

25.5.13

DİREC-T

24 Mayıs Cuma gecesi Peyote' de eğlencenin dibini gördüm :) Direc-t konseri gece 12 sularında başladı. Sanırım 5 yıl kadar önce, başka bir mekanda ilk kez Direc-t dinlemiştim. Bu konser, inanılmaz derece de Direc-t dinleme isteğime, süper bir çözüm oldu.

Çılgınca bildiğiniz o Direc-t şarkılarının hepsini, konserde olanlar büyük özlemle dinledi. Bazı şarkılar yıllar sonra da dinlenilir ya, Direc-t şarkıları da böyle önemli bir iz taşıyor.
Geçen günlerde bir arkadaşımı beklerken, elinde cep telefonu ile kayıt yapan birinin kadrajına girdim. Gülümsedim. O kadrajına girdiğim Özgür Peştimalci olduğunu geçtikten sonra kesin karar verdim :) Özgür, müziğini yaparken de sevimliliğinden bir şey kaybetmiyor. Bas gitarda olan Alex Tintaru, tavrını hiç bozmadı. Kendisinden korkmama sebep olsa da kulağımın dibine dibine gelen sesi hafızaya kazındı bile :) Kendine has vokaliyle ise Bilge Kösebalaban' ı zaten sevmeyene hiç rastlamadım :)
Şimdiye kadar üç albüm çıkartmış ve bir yığın kaliteli projelerde yer almasına rağmen, Direc-t' in underground bir ruh hali var. Bu ruhta onlara çok fazla yakışıyor. Yılların Direc-t grubu, ben daha fazla ne diyebilirim ki. Direc-t kendisine özgü müzisyenlerden oluşan eşine benzerine rastlamadığım grup :)
Bu konsere gelememiş olanlara, "Hasret" şarkısını armağan ederken, gelipte bir başına kalanlara ise "Ama Aşkım Yok" şarkısını armağan ediyorum :)

Bu arada fark ettim ki benim boynum ağrıyor. Boyunluk hangi hareketi yapmış olabilirim ki? Kafamın üstünde umarım dönmedim. Belki de başımı -hayır- gibisinden salladım. Kafa mı sallamış olabilirim evet evet :) Negatif enerjimi mekana attım da konseri bitirdim. Ne güzel bir konserdi. Teşekkürler Direc-t :)

Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için Konser Sever adresinden "DİREC-T" albümüne bakabilirsiniz.

                                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder