BU KONSERDE VAR MIYDIN

5.5.13

İstanbul Arabesk Project

4 Mayıs Cumartesi gecesi, inkarını yapmamın pek mümkün olmadığı arabesk konserindeydim. Evet inkar yok, öyle bir başıma dinleyip sonra başkalarına, "aa olur mu canım ben asla arabesk dinlemem" diyenlerden değilim :) İstanbul Arabesk Project varsa öyle de güzel dinlenir ki.

Konser 23:30 sularında, bu kadroyla ilk kez dinleyeceğim İstanbul Arabesk Project' in sahneye çıkmasıyla başladı. Vokalde zarifliğiyle Özgül Yaman, bas gitarda Serkan Ongel, gitarda Korkut Peker, davulda Barbaros Akbulut ve hem geri vokalde hemde sürpriz dansıyla Sinem Bakar İstanbul Arabesk Project kadrosunu oluşturuyor. Grupta değişmeyen, lafını hiç esirgemeyen sivri diliyle bildiğim, sürü psikolojinden uzak Korkut Peker ve fanatik Fenerbahçe' li şahane aile babası süper insan Barbaros Akbulut. İstanbul Arabesk Project' in değişen vokallerine rağmen her yaptıkları albüm başarı ile tuttu.
Konserde neredeyse tüm şarkıları biliyor olmam ise beni şaşırtmadı. Emrah' tan Ferdi Tayfur' a kadar akıcı bir arabesk arşivim olduğu takdire şayandı :)
Kostümü ve saçı ile de bir bütün olan Sinem Bakar' ın dansını izlerken kımıldamadım bile. Mekanın tamamının içsel bir rahatlama geçirdiği bu konserde bende vallahi kurtlarımı döktüm, iyice deşarj oldum :)
Sahnenize, sesinize, müziğinize sağlık İstanbul Arabesk Project.


Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için https://www.facebook.com/KonserSever  adresini ziyaret ederek " İstanbul Arabesk Project " albümüne bakabilirsiniz.


                          Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder