BU KONSERDE VAR MIYDIN

15.5.13

RaShiT & AYILAR

14 Mayıs Salı gecesinin hafta sonu olduğunu kanıtlayan Rashit konseri, gece yarısına geldiğimizde başladı. Rashit öyle güzel bir setlist hazırlamış ki, yeni albüm olan "İnsan Neslinin Sonu" nu henüz ezberleyememiş olmamı bana hiç çaktırmadı :)


"İnsan Neslinin Sonu" albümünde yer alan 'Lunatik Sanrılar' konserdeyken aklıma yer etti. Daha önceden hiç bir konserde bir şarkıyı dinlerken ezberlememiştim. Rashit' in en sevdiğim şarkılarının konserde yer alması kendi adıma efsane bir hareketti. Sanki oturup "bak arkadaşım ben Çok Mu Zor, Paran Yoksa Öl, Katilin Adı Yok, Teker Teker falan ne varsa çalın" demişim de :) Ah Rashit inan seni dinlerken fevkalade eğlenip mutlu oluyorum. Son zamanlarda yerlere yatacak kadar cesaretim kalmasa da, kendi dünyamda gerçekten de eğleniyorum :)) Ama "Çok Mu Zor" çalınmaya başlandığında konserden koptum. Düşünebiliyor musunuz bu şarkı neredeyse 14-15 yıldır var ve aynı etki... Burada siyaset yapmayacak kadar akıllı olduğumu söylememe gerek yok!
Hala resmi bir açıklama olmasa da Rashit' in köklü ekibine, son 3 konserde gördüğüm Marcel Martin' in de katılmış olduğunu kendi kendime düşünerek, bu iş ne tatlı olmuş yahu diyorum :)
Rashit' in bu konserinde yeni simalar gördüm. O simaların neredeyse çoğunu tanıyordum fakat Rashit konserinde hiç karşılaşmamıştım. Bu acayip hoşuma gitti. Bir ara koşup hepsine sarılsam mı diye düşündüm :)
Konsere gelemeyenler, sahne önünde yapılan pogolar mı dersiniz, havaya atılan fişekler mi, dansçı kızlar mı.. ohoo neler neler kaçırdı :)
Dinleyenlerden biri benden şunu rica etti izninizle yazıyorum. "Bu nasıl bir yer pogo yapılıyor dışarı atılmakla suçlanıyoruz, biz nasıl eğleneceğiz?" Haklısın arkadaşım! Bu her seferinde böyle oluyor. Onların hepsi korkak. Onlar bu işi sadece para için yapıyorlar. Ne kadar az hasar o kadar çok para. Takma kafana diyerek omzuna dokunamadım.
Rashit konserini klasikleşen konseptiyle, seyircilerini sahneye alarak "Dinazor" şarkısı ile sonlandırdı. Teşekkürler Rashit. Müziğinizle, fikirlerinizle, sağduyunuzla, vefanızla iyi ki varsınız.
Rashit' ten önce sahne de AYILAR vardı. Ayılar benim lise dönemimden sıkı sayılabilecek kadar takip ettiğim gruplardan. Bir çok konserinde bulunmuşluğum vardır. Ayılar' ın en sevdiğim şarkısı ise "Keller". Ayılar' ın sahnesi bir ön grup edasıyla değil de bireysel konser gibiydi. Hatta Ayılar' ın vokali Murat, grupta eksik üyelerin olduğunu dile getirmesine rağmen enerjileri yüksekti.
İstikrarlı bir şekilde kendi yolunda giden Ayılar' a sonsuz başarı diliyorum.

Bir konser daha bitti. Ama daha bir çok konser olacak gelebilirsiniz :)
Bu arada mekan artık gönül rahatlığıyla tadilata geçebilir ;)


Konsere ait daha çok fotoğraf görmek için Konser Sever adresinden "RaShiT & AYILAR" albümüne bakabilirsiniz.

                                          Konser sever olmanız dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder