BU KONSERDE VAR MIYDIN

11.5.13

Tolga Akyıldız İle AÇIK SAHNE

10 Mayıs akşamından sabah saatlerine kadar süren Tolga Akyıldız' ın başarılı projesi "Açık Sahne", ikinci serisi ile takipçilerini müziğe doyurdu. Etkinlikte; Bedük, Keremcem, Can Bonomo, Sattas, Ayça Varlıer, Ayşe Saran, Ete Kurttekin, Özge Fışkın, Bora Duran, Ege Çubukçu, Cem Özkan, Genç Osman, Mavi, Papyon, Neslihan Engin, Son Feci Bisiklet, Korkuluk ve Rashit sahne aldı.



"Açık Sahne" nin ilk serisi Mart ayında yine birbirinden özel müzisyenlerle gerçekleşmişti. Tolga Akyıldız bir çok dergi ve gazete de başarılı yazarlığının yanı sıra, müzik sektörü ile de iç içe olması, düzenlediği bu etkinliği, başarılı ve samimi kılıyor. "Açık Sahne" de yer alan müzisyenler, genellikle 2 şarkı söyledi. Ardından dj kabininden ufak bir müzik molası ve sonra bir başka müzisyenin sahneye çıkması ile kaldığı yerden gece devam etti. Bu düzenli bir şekilde bu planla gitti.
"Açık Sahne" de en uzun süre sahnede kalan kesinlikle "Rashit" oldu:) Fotoğrafını çekmekte zorlandığım ise "Korkuluk" oldu. O ne hızlı hareketlerdir Harun Can :)
Yazıyı yazarken hatırladım ki, Keremcem' in sahneye çıkmasıyla ben, "Keremceeemm, sen Murat Boz' dan daha yakışıklısıııııınn".! Nasıl olur bu ne dedim ben :) Şarkı sonunda Keremcem bana teşekkür ederken bense alık alık "a bana mı diyorsun" halindeydim. Utandım yahu nasıl bir bilinçaltıdır bu :)

"Amman ammaaann bırakırsan düşerim en derineeee ...." Şarkıyı ezbere biliyorum! Hep evde temizlik yaparken açık kalan müzik kanalları sayesinde kotamı çok dolduruyorum :) Bora Duran dillere dolanan şarkın var tebrikler :)

Emeğine, fikrine sağlık sevgili Tolga Akyıldız.
"Açık Sahne" de yer alan müzisyenlerin fotoğraflarına Konser Sever adresinden "Tolga Akyıldız ile AÇIK SAHNE" albümünden ulaşabilirsiniz.

                              Konser sever olmanız dileğiyle.

2 yorum:

  1. Pek konseri iyi izleyememişsiniz sanırım.Sahneye Sattas'da çıktı ve kesinlikle gecenin en iyilerinden di.Hem sahnede çok kaldılar hem de tek istek alıp tekrar çıkılması istenen grup oldu.İzleyemediniz sanırım ben ekleyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  2. İzledim izledim. Lakin benim aklımda kalanlar bunlar oldu teşekkür ederim eklediğiniz için. Zaten etkinliğin bir sürü detayları vardı. Eksik olmayın.

    YanıtlaSil