BU KONSERDE VAR MIYDIN

27.7.13

IRON MAIDEN

26 Temmuz Cuma 2013, gözlerime inanamıyorum. İnönü Stad'ının yokuşunu zar zor nefes alıp çıkarken, izlediğim sahne rüya olamazdı.
1975 yılında kurulup bugüne kadar 15 stüdyo albümü yayınlamak, aramızda ki kuşak farkını nasıl olur da göstermez. "Tüm zamanların en iyi heavy metal grubu" ...


Iron Maiden konserini 'Moonchild' ve 'Can I Play With Madness' ile açarken, İnönü'de yaklaşık 20 bin kişi olduğu söylenen Maiden sevenler bu anı ölümsüzleştirdi.
Iron Maiden sahnesinde ateş şovları yaptıkça sıçradım. Onlar ateş saçtıkça ben heyecanladım :) Bir ara "yehuuu - uhhuuu" gibi sesler çıkarttığımı fark ettiğimde arkama yaslandım ve yan çeyrekten bu unutulmayacak efsane İngiliz heavy metal babalarını izlemeye devam ettim. Dedim "hey gidi Ezgi bu gözler neler görüyor.." Sahne şovu bir tek ateşle kalmadı. Bunun yanı sıra, kocaman bir denizci ya da korsan (yandan ne gördüysem artık :) kostümlü tahta bacaklı maskot vardı. Sahnede ki dekorlara adeta can verir gibi titreten Maiden bunu, The Prisoner', '2 Minutes To Midnight' , 'The Trooper' , 'The Number Of The Beats' , 'Phantom Of The Opera' gibi en sevilen şarkıları ile gerçekleştirdi. 
Bruce Dickinson, sahnesine düşen beyaz kumaş bezi yerden özenle aldığında, üzerinde " Maiden Turkey " yazıyordu. Elinde göstere göstere tuttuktan sonra bir bant yardımı ile davula astı. 
Iron Maiden konserini saat 22:20' de 'Aces High' , 'Running Free' ile sonlandırdı. 
Iron Maiden konseri öncesinde sahnede "Anthrax" ve "Vodoo Six" yer aldı.



Bu konserde, dikkat çekenlerin arasında asıl en büyüğü; " HER YER TAKSİM HER YER DİRENİŞ" sloganları oldu.


                               Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder