BU KONSERDE VAR MIYDIN

17.8.13

PLACEBO

16 Ağustos 2013 tarihini hafızama, ruhuma kazıdım. Placebo, gidilecek konserlerin başlarında gelir. Bende, Türkiye'ye bu gelişlerini yakalamanın mutluluğunu yaşıyorum.




Placebo, yaklaşık 8 bin kişinin izlediği Parkorman konserini "B3" ve "For What It's Worth" şarkıları ile saat 22' de başlattı.
İnsan mutlu olunca harika bir hormon salgılıyor ki tüm şeklim şemalim Placebo konserini doyasıya yaşadı.
"Special K" çaldın ya Placebo, işte o an hiç bilmediğim taklayı ata ata yanınıza gelesim geldi :)
Placebo 15 yıllık kariyerine; tarzıyla, bir çok ustalık katan tarifsiz müzik kalitesi ile kaç kuşak hayran kitlesine sahip.
Konseri ön saflarda bir başıma izledim demiyorum. Bazen gözlerimi kapatıp, bazen simsiyah göğe bakarak sahne de bir yerlerde olduğumu biliyordum. Ben müzik dinledim. Ben konser izledim. Ben profesyonellik gördüm. Ben var ya ben Placebo' nun yanı başındaydım...
Placebo setlisti;
B3, For What It's Worth, Bionic, To Many Friends, Loud Like Love, Twenty Years, Every You Every Me, Black-Eyed, Song To Say Goodbye, Blind, Bright Lights, Meds, Slave To The Wage, Special K, The Bitter End. Daha sonrasında çaktırmadan nefes molası veren Placebo geri geldiğinde; Teenage Angst, Running Up That Hill, Post Blue, Infra-Red ile saat 23:30 gibi İstanbul konserine son verdi.

Konserden "Meds" performansını izlemeniz için ;


"Special K" performansını izlemeniz için ;



"Bionic" performansını izlemeniz için ;

Placebo konseri devam ederken biz hep bir ağızdan;  "Her Yer Taksim Her Yer Direniş" sloganlarıyla, unutmadık yaşıyoruz bilincini bir kez daha kulakları açık olanlara duyurduk.
Seyircilerine defalarca teşekkür eden Placebo'  ya sonsuz teşekkür ediyorum.



                                             Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder