BU KONSERDE VAR MIYDIN

30.9.13

Freezone Konser Sebebi

Küçükçiftlik Park' ta gerçekleşen "Okula Dönüş Festivali", bir gün de bir müzik severi ancak bu kadar tok tutabilirdi. Mabel Matiz, TNK, Can Bonomo, Bülent Ortaçgil, Athena ve Teoman... Nasıl bir konser günüdür ki akıllara zarar:)

Konser alanına girdiğimizde Can Bonomo son şarkısını söylediği için, bu kısma kadar olanlar bende olmadığını belirttikten sonra, Bülent Ortaçgil' i ilk kez canlı dinlediğimi de itiraf ediyorum. Peki ya yaş ortalaması? Ben bunu düşünürken sevgili Ortaçgil' de; "bu şarkıyı yaptığım da çoğunuz hayatta bile yoktunuz:)" demesiyle kaç kuşağa sesini aynı lezzetle ulaştırarak ne kadar eşsiz bir müzisyen olduğunu bir kez daha kanıtladı. Sağa sola sallandığımız ritimlerle, iç gıcıklayıcı şarkılarına eşlik ettiğimiz Bülent Ortaçgil' den sonra sırada sahne de Athena vardı.
Ne grupsun Athena! Ben sana doyacağım an ya sen bozulmuş olursun ya da ben :) Spora gitmiş gibi tüm kaslarımı hareket ettiren enerji sebebimsin. Eski ve yeni albüm şarkıları ile bizi sekerek zıp zıp coşturan Athena bir de "Dilek Taşı" coverlamasın mı! Eyvahlar olsun bizim ciğerimiz çıktı eşlik etmekten:) Giymiş oldukları Türk bayrağı tişörtleri ile "Holigan" şarkısını sadece Türk sporuna armağan etmesi büyük alkış aldı. Athena konserlerini inanın yaşayan bilir. Şunu da net söylerim ki Athena, parmakla sayılacak ender bir grup.
Teoman sahnede... Aramızda tam 20 yaş var. Ben Ortaçgil için yaş ortalaması mı demiştim! Teoman için de artık demem gerekli. Bir çok kuşak Teoman' ı dinliyorsa, Teoman ne yapsa yeridir diyesim geldi :) Teoman' ın sadece son albümüne yoğunlaşmaması ise harika bir seçim olmuş. Teoman' ın ekibi umarım değişmez. Sahne de enerjilerin bu kadar uyması dinleyicinin ağzını açık bırakıyor (benim açık kalıyor da ondan). Sevgili Teoman; senin her haline razı olacak koskocaman kitlen var. Rica ediyorum o sahne de hep kal da korkutma bizi. Ben üzerime düşen ricamı yapayım da gerisi sağlık :)

Freezone, bu özel müzisyenleri davet ederek ne güzel düşünmüşsün etkinliği fakat organizasyon şirketin ile bir daha çalışmazsan daha çok mutlu olacağım. Madem festivali temsil eden kalın kumaşı bileğimize takıyorsunuz dışarı çıkmamıza neden izin vermiyorsunuz? O bileklik giriş çıkışlar içindir. Hani az çok biliyorsam bu işi yanılmam. Henüz sahne devam ederken her stantta suyun bitmiş olması çıldırma sebebiydi. Biranın 10 lira oluşu ise, "evet siz okula dönün arkadaş zaten beleş konser izlediniz"in kibar yollu açıklamasıydı. Ayrıca Teoman sahnedeyken neredeyse 3 şarkı da ses sorunluydu..
Alanda 1 tuvalet olması, o tuvalet sırasının da doğal olarak nefes alınmayacak kadar uzun olması da Küçükçiftlik Park' ın dikkate alması gereken önemli husus.

Aklımızdaydı. "Her yer Taksim, her yer direniş."

Biz eğlendik. Mühim olan temiz müzik dinlemekti.

                                    Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder