BU KONSERDE VAR MIYDIN

22.9.13

KALFest'13

21 Eylül Cumartesi akşamı yoğunluğundan patlamak üzereydi :) Kadıköy Anadolu Lisesi festivali 8 Haziran Cumartesi gününden bu güne ertelenmişti. Sebebi ise, çevik kuvvet teşkilatının ( vb.) Gezi Parkı'na müdahalesi yüzünden olduğu apaçık ortada. Alınmış bir bilet olduğu için istikamet Kadıköy oldu.

Liseye giriş yaptığımızda saat 20 civarıydı ve Malt sahnedeydi. Şunu söylemem gerekiyor ki, Malt sevenine daha önceden bu kadar sık rastlamamıştım. Konsere gideceğimizi öğrenen herkes, "a Malt mı var. Çok severim, şahane gruptur" söylemleri karşısında hoşnut oldum. Ben neden hoşnut oluyorum değil mi ama, alakam ne :) Olsun sevinirim ben böyle şeylere...


Malt ile "Arıza" ya bağladıktan sonra sahnede yerini Bedük aldı. Benim Bedük' ü sahnede ilk dinleyişim oldu. İzledim, dinledim ve bir daha ki Bedük konserine tam donanımlı gitmek için kendime söz verdim. Bedük sahne de 2 saate yakın kaldı. 2014' te, 10.yılının hatrına Türkçe albüm çıkacağının müjdesini de verdi. KalFest' te olduğu için mutluluğunu defalarca dile getiren Bedük, gözlüğünü hayranlarının ortasına atıverdi :) Bunu ilk kez yaptığını söyledi ve ardından gözlüksüz kalamayan Bedük, bir gözlük edinerek dans şarkılarına devam etti.




Athena sahnede yerini tam 22:30' da aldı. Bir heyecanla beklediğim Alican Tezer sahnede olmasa da (sanırım artık hiç olmayacak), Athena coşkusu benim kimyamı değiştirdiği kesin :) Athena' nın setlisti benim bildiğimden az biraz değişmişti. Eski hit şarkılarından tabi ki çalardı ama bu akşam bir başka lezzetteydi konser. "Ben Böyleyim" şarkı sözlerini unuttuğunu söyleyen Gökhan, sahneye şarkıyı bilen bir kız öğrenciyi çıkarttığından bende ki mutluluk ağzımı iki karış yaptı :) Vay canına ne büyük mutluluktur! Böyle şeyleri de severim, sanırım duygusalım ben :))
Atlayamayacağım bir şey ki, bu konser izleyicisi tamamen lise öğrencilerinden oluşuyordu. Geçerken çarpıp özür dileyen, önümüze ittirerek geçmeyen, sadece gençliğini yaşama, sevdası müzik olan şahane müzik sevenler...
Deli danalar gibi eğlendikten sonra bir konserin daha sonuna geldik. Herkesin kendini rahatlama yöntemi vardır. Benim ki kesinlikle müzik! Benim ki kesinlikle dans! Sadece o anlar benim özelim. Yaşasın müzik, yaşasın müzisyenler, yaşasın özgürlük!

                                      Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder