BU KONSERDE VAR MIYDIN

16.11.13

CEM KÖKSAL

15 Kasım Cuma gecesi Bronx sahnesinde; dünya gözü ve kulağıyla görüp dinlediğim Cem Köksal konseri vardı. Konser mekanları arasında sevdiğim bir yerde olması ise, benim için büyük şans oldu. Burnumun dibinde, dev bir usta vardı. Elimi ayağımı nasıl kullanacağımı dahi bilemedim!




Cem Köksal ve ekibine vokalde Mehmet Kaya eşlik etti. Sahneleri o kadar şahaneydi ki, bunu dinleyicilerin halinden anlamakta mümkündü. Böyle bir mest hali, kulak dolgunluğu ve ruh huzuru ender yaşanan hadiselerdendir.
İtiraf edeceğim bir şey var. Cem Köksal'ın sahnesi hiç hayalimde ki gibi değildi. Ben seyircilerine karşı uzak bir duruş bekliyordum. Ne kadar yanılmışım... Konser sanki evinin salonundaydı(bu örnekte çok klişe oldu). Dinleyicileri ile harbi olan bir samimiyet vardı. Konserin bitişinde bunun doğruluğunu kendi kendime onayladım:)



Cem Köksal'ı canlı canlı dinleyerek, konuşabilen bir gitarın varlığına şahit olabilirsiniz.
"Kalbim Bomboş" ... Çok ince bir şarkı bilginize;)


                                     Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder