BU KONSERDE VAR MIYDIN

26.1.14

Mehmet Erdem

Benim için 2014 yılının ilk konseri, uzun zamandır gitmek istediğim Mehmet Erdem ile başladı. Onu ilk kez "Hoşgeldin Lobna" konserinde dinlemiştim. Nihayetinde 25 Ocak Cumartesi akşamı The Mekan sahnesinde muradıma erdim :)

Mehmet Erdem' in sahnesinde, klavye ve aynı zamanda gitarıyla da eşlik eden Alper Atakan şefliği eşliğinde trompet, saksafon, davul, elektro gitar, bas gitar olmak üzere kalabalık bir ekip vardı. Bilinen kendi şarkılarının yanı sıra, ağızlara pelesenk olmuş bir çok şarkıya da konserinde yer verdi. Bu konser o kadar samimiydi ki, Mehmet Erdem' in her konserine gitsem aynı huzuru hep bulacağımdan emin oldum.
Mehmet Erdem konseri kafamda fazla dramatikti. Sandım ki ben baya baya ağlayacağım ama ağlamak pek mümkün olmadığı gibi göbek bile attık :) Tam "Olur Ya" diyorsun şöyle kalbine dönüyorsun ardından hemen kendini "Bir Yangının Külünü Yeniden Yakıp Geçtin" derken buluyorsun. N'oldu bize böyle arkadaşım diye bakıştık :)
Mehmet Erdem' in günde 3 paket sigara içip sahneye çıkmış ya da insanı soyundurabilecek* cinsten sese sahip olması hiç geri plana atılacak bir durum değilken, bir de o misler gibi gülüşüne saçları ve hatta ensesi de eklenince ben daha da yazmam :)

"Gülmek İçin Yaratılmış" gözlerde yaşlar niye "Hakim Bey"? "Kum Gibi" ezip geçme "Bir Harmanım Bu Akşam" ...
Birde "Kadınım" şarkısını Mehmet Erdem sesi ile dinlemek tekrar varlığıma şükrettirdi...
Mehmet Erdem sahnede tam 2 buçuk saat kaldı. Sahneden inmeden önce; " Beni öyle bir daha çağırmanıza gerek yok son şarkıları söylüyorum" gibisinden uyardı da :)
Ayrıca şu ki, konumumuzu fotoğraflardan da anlayacağınız gibi sahne yanındaydık ama Mehmet Erdem bizim sesimize kulak verip bizi unutmadı:) 'Vay canına! Bu adam gerçekten de iyi!' dedirtti. Ne kadar başarılı bir müzisyen olduğunu elbet herkes biliyor ama hani bir o kadar da sağduyulu bir insan olması da en az müziği kadar önemli.
Mehmet Erdem dinleyenlerine teşekkür ediyor, biz ona teşekkür ediyoruz. Alçak gönüllülük havada uçuşuyor derken konser sonları da doğru bir hayran kitlesi ya da arkadaşları* bir hızla sahnenin önününe gelince ufak çaplı bir Mehmet Erdem kıskançlığı yaşandı. Hey gidi hey! Bir insan sevdiğinin paylaşılacak olduğunu bilmesi ne zor :)
Böylesi enfes bir konser için Mehmet Erdem ve ekibine sonsuz teşekkür ederim. Canlı kanlı dinlemenin bir farkı olduğunun kanıtı olan bu konserde olmak bana süper geldi.
Size bir tavsiye, kesinlikle Mehmet Erdem konserine gidin ama kesinlikle.

                                    Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder