BU KONSERDE VAR MIYDIN

6.2.14

Nedim Kuru

4 Şubat Salı akşamı Jolly Joker sahnesinde Nedim Kuru' yu izlemek, yıllardır görmek istediğim bir sahneydi. 2009 yılından beri Nedim Kuru ile çok tatlı bir sebepten tanışıyor olmam, bana hep bu anı yaşama isteği verdi. İşte bende keyifli keyifli bu 'Anı Yaşa' dım :)


2013 yılının son aylarında "Anı Yaşa" albümünü sevenlerinin huzuruna sunan Nedim Kuru, albümden 'Platonik' ve 'Rüyamda' şarkılarını kliplendirdi. Son olarak ise, 24 ünlü ismin projede yer aldığı, Türkiye İşitme Engelliler Milli Federasyon desteği ile 'Yeni Bir Kitap Aldım' şarkısının sözlerini, işaret diliyle anlatan üçüncü klip yayınlandı. Nedim Kuru, bu sosyal sorumluluk projesi ile müziği tam anlamıyla evrensel kıldığı bir gerçektir.
Yeni Bir Kitap Aldım klibini buradan izleyebilirsiniz



"Anı Yaşa" albümü ile bir çok konser gerçekleştiren Nedim Kuru' nun sanırım bir tek ben ilk kez bir konserinde bulunuyor gibi görünüyordum. Herkes o kadar alışkın görünüyordu ki bense onların ne kadar güzel göründüklerine bakıyordum :) Nedim Kuru' nun o tarif edemeyeceğim renkte olan ışıl ışıl gözleri her bir dinleyicisini seçip  konser boyunca göz teması kurdu.
Albüm şarkılarının yanı sıra cover şarkılar ile de dinleyenlerini eğlendiren Nedim Kuru konserinin sonuna geldiğimizde, bir daha ki konser için heyecanlandım çünkü tadı damağımda kaldı.
Nedim Kuru' nun bu başarılı albümünü dinlediğiniz de albümün iyi isimlerle çalışılmış olduğunu zaten fark edeceksiniz.
Nedim Kuru konserlerini takip etmeniz için http://www.nedimkuru.com/ adresi elinizin altında olsun.

Nedim Kuru, sen bana, emek vererek istenilen her şeyi elde edebileceğini öğrettin.

                                                   Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder