BU KONSERDE VAR MIYDIN

5.4.14

Korhan Futacı ve Kara Orkestra

4 Nisan Cuma akşamı Salon İksv kapılarını müzik severlere Korhan Futacı ve Kara Orkestra için açtı. Sahneye tam 22:30' da çıkan Korhan Futacı ve Kara Orkestra' yı yoğun izleyici kitlesi bekliyordu.

O kadar çok konsere gittim ki, kimisinde şov izledim, kimisinde vokal dinledim, kimisinde şarkıları ezbere söyledim ama neredeyse hiç diyebileceğim kadar az konserde " ben gerçekten de müzik dinledim" diyebildim. Bu konser kesinlikle bir müzik şöleniydi.
Korhan Futacı ve Kara Orkestra' nın kendine has fevkalade bir dinleyici kitlesi var. "Pavurya" albümünün her şarkısı o kadar içsel, o kadar zengin ki insan ruhuna adeta bir hediye... Benim en sevdiğim şarkı "Ben Sana Vurgunum"...
Korhan Futacı, her zaman ki gibi ustalığını konuşturarak saksafonuna nefesiyle güç verdi. Canlı canlı sololar, enfes ritimler, harika bir enerji, parmakla gösterilecek seyirci... Yani Korhan Futacı ve Kara Orkestra konserinde her şey çok lezzetli ve özeldi.
 Konser, soluksuz 2 saatin sonunda bittiğinde ben, hafif ama huzurlu keyfimle 'iyi ki müzik var' diye içimden geçerdim ;)
Şayet Korhan Futacı ve Kara Orkestra konseri deneyiminiz yoksa muhakkak gitmelisiniz. O zaman bu yazdıklarım yaşadıklarınızın yanında çok eksik kalacak.

                              Konser sever olmanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder